Інноваційний туристичний продукт як чинник розбудови туристичної індустрії

Автор(и)

  • I. Kudinova Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31548/bioeconomy2020.02.033

Анотація

Дослідження формування та розробки інноваційних туристичних продуктів на сьогодні є актуальною проблемою. У статті узагальнено та систематизовано інноваційні ознаки туристичного продукту для розбудови туристичної індустрії та підвищення  конкурентоспроможності туристичної галузі. Зазначено, що інновації – це необхідний процес у створенні нового привабливого туристичного продукту, а також у формуванні сприятливих умов для активізації діяльності інвесторів у туристичній сфері країни. Перераховано такі види інновацій у туристичній індустрії, а саме: продуктові, технологічні, маркетингові, сервісні, організаційно-управлінські інновації та інновації логістики. Виділено конкурентні переваги, які мають бути основою формування конкурентоспроможності нашої України в галузі туристичного бізнесу, а саме: унікальний цілющий клімат, наявність великої кількості територій із лікувальними можливостями, значний історико-культурний потенціал, привабливість туристичної індустрії нашої країни для іноземного інвестування. Вказано також і на проблемні напрями щодо туристичної привабливості України. Зроблено акцент на тому, що саме держава повинна підтримувати розвиток туристичного бізнесу в Україні відповідно до таких принципів: здійснювати фінансування відповідно до потреб галузі, створювати сприятливі умови для її подальшого розвитку, визначати й підтримувати пріоритетні напрями розвитку галузі, здійснювати підтримку і захист українських та іноземних туристів, туристичних операторів та агентів і їхніх об’єднань. Визначено популярні і нові інноваційні напрями туризму, тренди і технології, які на даному етапі є затребуваними в туристів. Надано характеристику кожному трендовому напрямі туризму. Перераховано основні вимоги і надано пропозиції щодо створення інноваційного туристичного продукту.

Посилання

Batkovets N.O. Bursa O.V. (2016), Analiz suchasnykh tendentsii zastosuvannia innovatsii u turystychnii haluzi // Hlobalni ta natsionalni problemy ekonomiky. (11). 263-266 [in Ukraine].

Hutsol, A. (2015), Innovatsijni tekhnolohii v turyzmi [Innovative technologies in tourism], Severodonetsk [in Ukraine].

Kudinova I.P. (2019), Turyzm yak faktor sotsialno-ekonomichnoho rozvytku ta yoho innovatsiini napriamky // Bioekonomika i ahrarnyi biznes. 10 (1). 50-57 [in Ukraine].

Lotysh O. Ia. (2017), Stratehichnyi analiz i otsinka mozhlyvostei innovatsiinoho rozvytku turystychnoi haluzi Ukrainy // Efektyvna ekonomika. 8. 20-26 [in Ukraine].

Mykhailichenko H.I. (2015), Analiz isnuiuchykh metodyk otsinky innovatsiinoho potentsialu pidpryiemstv sfery turyzmu // Naukovyi visnyk Mykolaivskoho derzhavnoho universytetu imeni V.O. Sukhomlynskoho. 1. 98-102 [in Ukraine].

Завантаження

Опубліковано

2021-03-18

Номер

Розділ

Статті