Маркетингові засоби підвищення ефективності і конкурентоспроможності підприємств з виробництва продукції птахівництва
DOI:
https://doi.org/10.31548/bioeconomy2020.02.113Анотація
У статті досліджено організаційно-економічні засади виробництва продукції птахівництва, які формуються системою внутрішніх та зовнішніх чинників. Для діагностики цих чинників використовують систему розроблених економічних показників. Оцінка й аналіз цих показників дають змогу визначити стан організаційно-економічного рівня виробництва продукції птахівництва. Основною метою проведення даного дослідження є висвітлення результатів дослідження розвитку галузі птахівництва на підприємствах України. Планується провести аналіз структурної динаміки поголів’я птиці, та збільшення рівня прибутку внаслідок зменшення показника собівартості продукції. Актуальність цього дослідження зумовлюється проведенням подальших наукових досліджень тенденцій розвитку та регіональних особливостей підвищення ефективності та конкурентоспроможності підприємств із виробництва продукції птахівництва та обґрунтування стратегічних перспектив.
Під час розв’язання поставлених завдань використовувалися загальнонаукові і спеціальні методи: абстрактно-логічний – для уточнення сутності основних економічних категорій; аналізу й синтезу – для аналізу рівня розвитку та економічної ефективності функціонування підприємств птахівництва; порівняльний аналіз – для порівняння різноманітних явищ та процесів щодо їхнього впливу на економічну ефективність підприємств птахівництва. Об’єктом дослідження обрано Україну. Бо доцільність ефективного розвитку птахівництва зумовлена необхідністю розв’язання найважливішої соціально-економічної задачі ‒ гарантування продовольчої безпеки не лише певного регіону, а і країни загалом, адже птахівництво є скоростиглою галуззю. Але проблема полягає у відновленні та розвитку птахівництва з залученням здобутків широкого кола спеціалістів, дослідження питань економічної ефективності виробництва продукції птахівництва з урахуванням особливостей технологічних процесів галузі.
Результати проведеного дослідження можуть бути корисними для аналізу та ефективного розвитку галузі птахівництва як складової аграрного сектору.Посилання
Automatic Balance of Meat Demand and Supply in Ukraine is an information system created by FAO and EBRD under the «Dialogue of State and Business in Meat Sector of Ukraine» in order to increase transparency of meat market in Ukraine. URL: http://meatbalance.org.ua.
Buriak R. I. (2001) Marketing of poultry products in Ukraine. Scientific Bulletin of NAU. № 40. P. 340–343.
Cherven I. I., Shebanina O. V. (2007) The country food market is under development. Bulletin of Prychornomoria Agrarian Science. № 3. Vol. 2. P. 3−9.
Comparative distribution of personal incomes between Ukraine, the Russian Federation and the Republic of Poland per person per year, % (2010 – 2012): (Shuster LIVE, TRK Ukraine, (22.10.2010) URL: http:rutube.ru/tracks/3702124.html.
.Kucher O. V. (2012) Estimation of marketing activity development at the enterprises of agro-industrial complex. University research notes. № 3. P. 535–539.
Porter Michael E. (1998) Clusters and the New Economics of Competition. Harvard Business Review. November December. P. 77–90.
Sendetska S. V. Features of product branding in the poultry meat market. URL: http://vlp.com.ua/files/94.pdf
State Statistics Service of Ukraine. website. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/
Top 7 exporters of poultry meat (broilers) in 2018. URL: https://agropolit.com/rating/top-7-eksporteriv-myasa-ptitsi-broyleriv-za-2018-rik
Vlasenko Т. ( 2014) Marketing technologies of efficiency increasing and competitiveness of enterprises for the production of poultry products. International scientific journal «PROGRESS». № 5–6. P. 119–122.
Yaroshenko F. A. (2004) Poultry farming in Ukraine: Status, problems and development prospects. K.: Agrarian Science. 503 p.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.ukАвтори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).