Інноваційний маркетинг як ефективний інструмент успіху бізнесу
Ключові слова:
інноваційний маркетинг, інновації, ефективність, успіх бізнесу, концепція діяльності підприємства, концепції маркетингу, потреби споживачів, попит виробників, запити суспільства.Анотація
У статті обґрунтовано та висвітлено теоретичні засади і механізми розвитку інноваційного маркетингу з урахуванням сучасних європейський практик та національних особливостей.
У процесі дослідження використано діалектичні методи пізнання процесів і явищ, використано монографічний метод, за допомогою якого проведено аналіз еволюції наукових здобутків українських та іноземних вчених щодо проблем розвитку інноваційного маркетингу, емпіричний метод комплексної оцінки сучасного стану інноваційної діяльності як ефективного інструменту успіху бізнесу, порівняльного аналізу різноманітності видів інновацій, що створює можливості і передумови для більш активного їх застосування підприємствами різних сфер діяльності і сприяє досягненню успіху бізнесу, а також абстрактно-логічний метод, за допомогою якого розроблені теоретичні узагальнення та формулювання висновків.
При вивченні питань розвитку інноваційного маркетингу в Україні та в деяких європейських державах окреслено сучасний стан інновацій та проаналізовано його економічні аспекти. Виявлено головні результати сучасних трансформацій щодо інноваційного маркетингу та визначено, що він є системною інтеграцією повного інноваційного циклу: від розгляду ринкової кон’юнктури інноваційних продуктів, їх бізнес-планування, реалізації, просування інноваційних товарів на ринок, реалізації інновацій та отримання доходу.
Маркетинг інновацій відрізняється від традиційного маркетингу тим, що він пов’язаний не з реальним продуктом, а з нововведеннями та оцінкою ефективності їх розробки та просування в інноваційній діяльності. Поряд зі змінами, що постійно відбуваються, доцільно сформулювати визначення інноваційного маркетингу як комплексної системи підприємства, спрямованої на аналіз і управління нововведеннями на основі маркетингової інформації і за допомогою маркетингових засобів та передбачає реалізацію поставлених завдань із застосуванням інноваційних маркетингових засобів, що і сприятиме успіху бізнесу в цілому.
Посилання
Sekerin, V.D. (2020). Innovatsionnyiy marketing [Innovative marketing]. Moskva: INFRA-M. Retrieved from https://znanium.com/catalog/product/1081623
Demchenko, A. (2019). Marketyngovi innovaciyi v umovax kryzy [Marketing innovations in a crisis] Marketyng i menedzhment innovacij, 4, II. Retrieved from https://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2011_4_2_101_109.pdf
Fatxutdinov, R.A. (2011). Innovatsionnyiy menedzhment [Innovative management]. StP.: Piter.
Volkova, L.O. (2016). Innovacijna aktyvnist: vyznachennya ta faktory vplyvu [Innovative activity: definitions and factors of influence]. Naukovyj visnyk Xersonskogo derzhavnogo universytetu, 7, 1. Retrieved from http://www.ej.kherson.ua/journal/economic_17/1/16.pdf
Kubahov, P.S. (2018). Marketyng innovacij chy novyh produktiv? [Marketing innovations or new products?]. Marketyng, 6, 41-50. Retrieved from https://economyandsociety.in.ua/journals /18_ukr/46.pdf
Kotler, F. & Keller, K.L. (2001). Marketing, menedzhment [Marketing, management]. SPb: Piter.
Tukkel, I.L., Surina, A.V. & Kul’tin N.B. (2019). Upravlenie innovacionnimi proektami [Management of innovative projects]. Uchebnik pod red. I.L. Tukkelya. SPb: BHV-Peterburg.
Gryzovska, L.O. (2019). Innovacijnyj marketyng yak instrument perevedennya ekonomiky Ukrayiny na novyj shlyax rozvytku [Innovative marketing as a tool for transferring Ukraine's economy to a new path of development]. Marketyng v Ukrayini, 61, 18-29. Retrieved from https://economyandsociety.in.ua/journals/16_ukr/46.pdf
Arefieva, O.V. & Korenkov O.V. (2004). Upravlinnia potentsialom rozvytku promyslovykh pidpryiemstv [Management of industrial enterprise development potential]. K.: HROT.
Kozlovskyi, S, Baidala, V., Tkachuk, O. & Kozyrska, T. (2018). Managament of the Sustainable Development of the Agrarian Sector of the Regions of Ukraine. Montenegrin Journal of Economics, 14(4), 175-190. DOI: 10.14254/1800-5845/2018.14-4.12
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.ukАвтори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).