Регулювання конкурентоспроможності галузей аграрного сектору економіки в умовах застосування цифрових інструментів маркетингу
DOI:
https://doi.org/10.31548/economics14(2).2023.033Ключові слова:
конкурентоспроможність, цифровізований маркетинг, регулювання, равликівництво, органічна аквакультура, рибне господарствоАнотація
Метою статті є виявлення особливостей і розробка прикладних рішень регулювання конкурентоспроможності галузей тваринництва, зокрема равликівництва, рибного господарства, органічної аквакультури. У рамках дослідження застосовано методи синтезу, кількісні та графічні методи у питаннях виявлення специфічних елементів цифровізованого маркетингу продукції тваринництва, узагальнення. Методологічною основою дослідження є метод стратегічного аналізу в рамках цифровізованого маркетингового управління в галузі тваринництва за напрямками собівартості, знання продукту, ціноутворення, встановлення коридору цільових цін, а також ефективного управління контрактними умовами. Запропоновано підходи до вивчення проблематики формування і реалізації цифровізованого маркетингу продукції тваринництва, що ґрунтується на глибинній оцінці широкого спектру факторів впливу, в контексті регулювання конкурентоспроможності. Описано схожості та розбіжності процесу цифровізованого маркетингу загалом і в галузях тваринництва. Здійснено аналіз ключових факторів впливу на цифровізований маркетинг продукції тваринництва в контексті забезпечення конкурентоспроможності. На основі аналізу розглянутих факторів впливу виділено ключові аспекти управління цифровізованим маркетингом продукції тваринництва, що покликано посилити її конкурентоспроможність. Наголошено на важливості врахування специфічних галузевих факторів у рамках планування та реалізації цифровізованого маркетингу в галузі тваринництва у світлі регулювання конкурентоспроможності. Запропоновано процес планування та реалізації цифровізованого маркетингу продукції тваринництва, що складається з семи взаємоузгоджених етапів. Окремо розглянуто специфічні галузеві фактори впливу на цифровізований маркетинг продукції галузей тваринництва в розрізі собівартості, розуміння продукту, ціноутворення та управління контрактними умовами. Перспективами майбутніх досліджень є конкурентоспроможний розвиток процесу цифровізованого маркетингу продукції тваринництва на основі інструментів діджиталізації, а також поглиблений аналіз інфраструктури цифровізованого маркетингового управління в тваринництві для забезпечення конкурентоспроможності в умовах економічних викликів.
Посилання
Alavion, S.J., Taghdisi, A. (2021). Rural E-marketing in Iran; Modeling villagers’ intention and clustering rural regions. Information Processing in Agriculture, 8, (1), 105–133.
Tittonell, P., Fernandez, M., El, Mujtar, V., Preiss, P., Sarapura, S., Laborda, L., Mendonça, M., Alvarez, V., Fernandes, G., Petersen, P., Cardoso, I. (2021). Emerging responses to the COVID-19 crisis from family farming and the agroecology movement in Latin America – A rediscovery of food, farmers and collective action. Agricultural Systems, 190, 103098. DOI: 10.1016/j.agsy.2021.103098
Liao, M.J., Zhang, J., Wang, R.M., Qi, L. (2021). Simulation research on online marketing strategies of branded agricultural products based on the difference in opinion leader attitudes. Information Processing in Agriculture, 8 (4), 528–536.
Yang, Z., Paudel, K.P., Wen, X. (2022). On-line marketing of fresh fruits by New Farmers: Use of a WeChat platform in China. Computers and Electronics in Agriculture, 199, 107117.
Deina, C., Do Amaral Prates, M.H., Alves, C.H.R., Martins, M.S.R., Trojan, F., Stevan, S. L., Siqueira, H.V. (2021). A methodology for coffee price forecasting based on extreme learning machines. Information Processing in Agriculture. URL: https://doi.org/10.1016/j.inpa.2021.07.003.
Abro, A.A., Awan, N.W. (2020). Comparative analysis of profitability of major and minor crops in Pakistan. Journal of the Saudi Society of Agricultural Sciences,19 (7), 476–481.
Tatis Diaz, R., Pinto Osorio, D., Medina Hernández, E., Moreno Pallares, M., Canales, F. A., Corrales Paternina, A., Echeverría-González, A. (2021). Socioeconomic determinants that influence the agricultural practices of small farm families in northern Colombia. Journal of the Saudi Society of Agricultural Sciences. URL: https://doi.org/10.1016/j.jssas.2021.12.001.
Tinsley, T.L., Chumbley, S., Mathis, C., Machen, R., Turner, B.L. (2019). Managing cow herd dynamics in environments of limited forage productivity and livestock marketing channels: An application to semi-arid Pacific island beef production using system dynamics. Agricultural Systems, 173, 78–93.
Bosona, T., Gebresenbet, G. (2021). Multipurpose simulation model for pasture-based mobile Automated Milking and Marketing System, Part-I: Pasture, milk yield, and milk marketing characteristics. Computers and Electronics in Agriculture, 190, 106212.
Van der Lee, J., Oosting, S., Klerkx, L., Opinya, F., Bebe, B.O. (2020). Effects of proximity to markets on dairy farming intensity and market participation in Kenya and Ethiopia. Agricultural Systems, 184, 102891.
Kellengere Shankarnarayan, V., Ramakrishna, H. (2020). Paradigm change in Indian agricultural practices using Big Data: Challenges and opportunities from field to plate. Information Processing in Agriculture, 7 (3), 355–368.
Pivoto, D., Waquil, P.D., Talamini, E., Finocchio, C.P.S., Dalla Corte, V.F., De Vargas Mores, G. (2018). Scientific development of smart farming technologies and their application in Brazil. Information Processing in Agriculture, 5 (1), 21–32.
Drewry, J.L., Shutske, J.M., Trechter, D., Luck, B.D., Pitman, L. (2019). Assessment of digital technology adoption and access barriers among crop, dairy and livestock producers in Wisconsin. Computers and Electronics in Agriculture, 165, 104960.
Pichura, V., Dudiak, N., Vdovenko, N. (2021). Space-Time Modeling of Climate Change and Bioclimatic Potential of Steppe Soils. Indian Journal of Ecology, 48 (3), 671–680.
Karpenko, L., Zalizko, V., Vdovenko, N., Starynets, O., Mieniailova, H. (2019). Entrepreneurship as a basis for promotion of the strategy of development of polish industrial enterprises. Journal of Entrepreneurship Education, 22 (3), 1–7.
Koval, V.V., Mikhno, I.S., Deineha, O.V., Bezuhlyi, I.V., Deineha, I.O., Udovychenko, V.V. (2022). Regulatory mechanisms of responsible aquaculture and sustainable development of ecotourism in territorial communities. Journal of Geology, Geography and Geoecology, 31 (2), 3, 333–342.
Adewale, C.I., Belewu, K.Y. (2022). Economic analysis of snail production and its contribution to food security of farming households in Nigeria. Agricultura Tropica Et Subtropica, 55 (1), 159–168.
Aderounmu, A.F., Oyewo, I.O., Oke, O.O. (2019). Economic Analysis of Snail Marketing in Ibadan North East Local Government Area Oyo State, Nigeria. Asian Journal of Agricultural Extension, Economics and Sociology, 34 (4), 1–8.
Vdovenko, N.M., Nakonechna, K.V. (2018). Osoblyvosti strukturnykh zmin v ekonomitsi Ukrayiny [Peculiarities of structural changes in the economy of Ukraine]. Ekonomika APK, 9, 56–61.
Marhasova, V.H. (2022). Dosvid rehulyuvannya rynku produktsiyi ravlykivnytstva v SSHA ta mozhlyvosti yoho realizatsiyi v Ukrayini [The experience of regulating the market of snail farming products in the USA and the possibility of its implementation in Ukraine]. Naukovyy visnyk Polissya, 2 (25), 6–19. DOI:10.25140/2410-9576-2022-2(25)-6-19.
Vdovenko, N.M., Korobova, N.M. (2015). Methods of state regulation of agricultural sector in terms of the orientation of the economy to safety and quality standards. Wspolraca Europejska, 3 (3), 3, 68–80.
Rada Yevropeysʹkoho Soyuzu [Council of the European Union]. Retrieved from https://www.consilium.europa.eu/en/
Yevrostat [Eurostat]. Retrieved from https://ec.europa.eu/eurostat
Derzhavna sluzhba statystyky Ukrayiny [State Statistics Service of Ukraine]. Retrieved from https://www.ukrstat.gov.ua/
Goyal, A.A. (2021). Critical Analysis of Porter’s 5 Forces Model of Competitive Advantage. Journal of Emerging Technologies and Innovative Research, 7, 149–152.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.ukАвтори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).