Педагогічні умови формування моральної відповідальності сільської молоді
Анотація
У статті обґрунтовано педагогічні умови формування моральної відповідальності, зокрема: вмотивованість сільської молоді до морально відповідальної поведінки, що передбачає актуалізацію ряду потреб; врахування у формах, методах і засобах формування моральної відповідаль- ності соціокультурної специфіки сільського регіону; формування моральної відповідальності у колективі; передача сільській молоді знань про моральну відповідальність; формування моральної відповідальності у праці; формування моральних переконань на засадах ноосферогенезу, філософсько-світоглядної системи, що фокусує увагу на важливому пріоритеті сучасності – збереженні життя на Землі.
Повний текст:
PDFМетрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.