ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ СПРЯННЯ ЕКОЛОГІЗАЦІЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ВРОБНЦТВА
Анотація
Досліджено поняття екологізації та його основні принципи й
засади. Розглянуто основні проблеми та особливості сільського
господарства України як передумови проведення екологізації
навколишнього середовища на всіх рівнях, від державних законів до
приватних селянських господарств. Запропоновано використання
інтернет-маркетингу як одного з ефективних інструментів
популяризації ідей екологізації в країні. Наведено перелік основних
можливостей та переваг, що надає інтернет-маркетинг і його
інструменти у досягненні мети екологізації сільськогосподарського
виробництва.
засади. Розглянуто основні проблеми та особливості сільського
господарства України як передумови проведення екологізації
навколишнього середовища на всіх рівнях, від державних законів до
приватних селянських господарств. Запропоновано використання
інтернет-маркетингу як одного з ефективних інструментів
популяризації ідей екологізації в країні. Наведено перелік основних
можливостей та переваг, що надає інтернет-маркетинг і його
інструменти у досягненні мети екологізації сільськогосподарського
виробництва.
Повний текст:
PDFМетрики статей
Завантаження метрик ...
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.