ЦІНОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРЄМСТВА ЯК ІНСТРУМЕНТ ЙОГО САМОФІНАНСУВАННЯ



І. В. Охріменко

Анотація


Викладено варіанти можливих цінових стратегій підприємства на
ринку.  Розглянуто  та  проаналізовано  такі  типові  цінові  стратегії  як
збереження стабільного становища підприємства на ринку; збільшення
обсягів збуту та частки підприємства на ринку; максимізація прибутку
та  рівня  рентабельності.  Досліджено  поведінку  підприємства  і  з
використанням  спеціальних  цінових  стратегій  –  підтримання
стабільної  платоспроможності  (ліквідності)  підприємства;  вихід
підприємства на ринок з новою продукцією; виживання.

Повний текст:

PDF

Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.