ВЗНАЧЕННЯ ЧННКІВ ТА ІНСТРУМЕНТІВ ВПЛВУ НА ФОРМУВАННЯ ЦІЛЬОВОГО РНКУ М’ЯСОПЕРЕРОБНХ ПІДПРЄМСТВ
Анотація
Узагальнено чинники впливу на обсяг попиту продукції
м’ясопереробних підприємств, які необхідно враховувати при формуванні
виробничої програми. Досліджено підходи до визначення елементів
комплексу маркетингу та виявлено проблеми, а також визначено вплив
комплексу маркетингу на цільовий ринок.
м’ясопереробних підприємств, які необхідно враховувати при формуванні
виробничої програми. Досліджено підходи до визначення елементів
комплексу маркетингу та виявлено проблеми, а також визначено вплив
комплексу маркетингу на цільовий ринок.
Повний текст:
PDFМетрики статей
Завантаження метрик ...
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.