ОСОБЛВОСТІ ТА МЕХАНІЗМ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТНГУ НА АГРАРНХ ПІДПРЄМСТВАХ



О. М. Швиденко

Анотація


Визначено  та  проаналізовано  переваги  використання  Інтернет-маркетингу  для  фермерів.  Розкрито  й  детально  досліджено  основні
елементи електронної комерції. Встановлено алгоритм впровадження
Інтернет-маркетингу  на  аграрних  підприємствах,  виявлено  особливості  цього  процесу.  Аграрним  підприємцям  запропоновано  українські  Інтернет-ресурси для започаткування системи Інтернет-маркетингу в
їхньому бізнесі.

Повний текст:

PDF

Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.