ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ЯК КРТЕРІЙ ЇЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
Анотація
Розглянуто конкурентоспроможність підприємства як його
здатність здійснювати протягом тривалого часу ефективну діяльність,
отримуючи прибуток від реалізації продукції на конкурентному ринку.
Визначено, що конкурентоспроможність товару визначається наявністю
у нього характеристик, здатних задовольняти потреби споживача,
забезпечуючи тим самим можливість реалізації цього товару з вигодою
для виробника. Сформульовано пропозиції відносно методичних підходів до
оцінки конкурентоспроможності сільськогосподарського підприємства та
якості його продукції.
Повний текст:
PDFМетрики статей
Завантаження метрик ...
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.