ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ЯК КРТЕРІЙ ЇЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ



В. К. Збарський, С. А. Нестеренко

Анотація


Розглянуто конкурентоспроможність підприємства як його
здатність здійснювати протягом тривалого часу ефективну діяльність,
отримуючи прибуток від реалізації продукції на конкурентному ринку.
Визначено, що конкурентоспроможність товару визначається наявністю
у нього характеристик, здатних задовольняти потреби споживача,
забезпечуючи тим самим можливість реалізації цього товару з вигодою
для виробника. Сформульовано пропозиції відносно методичних підходів до
оцінки конкурентоспроможності сільськогосподарського підприємства та
якості його продукції.


Повний текст:

PDF

Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.