Визначення стратегічних пріоритетів розвитку маркетингової товарної політики сільськогосподарських підприємств
Анотація
Теоретичне обґрунтування та практична реалізаціятоварної стратегії сільськогосподарських підприємств має визначальне
значення, оскільки саме ця складова маркетингової діяльності забезпечує
конкурентоспроможність продукції та конкурентні переваги вищезгаданих
суб’єктів господарювання, створює умови для отримання високих
прибутків, лояльності споживачів та стійкого ефективного розвитку у
довгостроковому періоді. В умовах конкурентного й динамічного
маркетингового середовища існує постійна необхідність модифікації та
вдосконалення маркетингової товарної політики та стратегії.
У статті розглянуто основні функціональні маркетингові
стратегії сільськогосподарських товарів, які виробляють та
реалізують на ринках сільськогосподарської продукції вітчизняні
підприємства. На основі викладених даних проведено аналіз
пріоритетних напрямів розвитку маркетингової товарної політики,
зокрема: сучасний комплекс формування основних пріоритетів
стратегічного розвитку вітчизняних сільськогосподарських
підприємств та ключові фактори впливу на нього; необхідність посилення значення стратегічного цілепокладання в процесі
забезпечення сталого розвитку сільськогосподарських підприємств як
засобу адаптації внутрішнього середовища до можливостей та загроз
(зовнішнього *Науковий керівник – середовища) діяльності суб’єкта
господарювання; встановлення базисних понять у системі
стратегічного управління МТП сільськогосподарських підприємств.
На основі проведених досліджень автор пропонує розроблену
новітню схему взаємозв’язків базисних понять у системі стратегічного
управління МТП сільськогосподарських підприємств, яка може бути
використана як у теоретичному висвітленні проблем виробництва та
реалізації сільськогосподарської продукції, так і практично застосована
сільськогосподарськими виробниками. Крім цього, у статті розглянуто
ключові напрями інноваційної роботи в маркетинговій товарній політиці
сільськогосподарських підприємств, виділено проблематику й
необхідність інноваційної діяльності та проведено наступне
класифікаційне розмежування: напрями іновацій та характерні дії, що
супроводжують реалізацію інноваційної діяльності.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).