Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Open Menu
Науковий вісник НУБіП України. Серія: Економіка, аграрний менеджмент, бізнес
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний банер
Заява про конфіденційність
Контакти
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 260 (2017)
№ 260 (2017)
Опубліковано:
2017-05-06
Статті
ROLE OF MARKETING IN FOOD ECONOMY DEVELOPMENT STRATEGIES
J. SZWACKA-MOKRZYCKA
7-15
PDF
LIFESTYLE SEGMENTATION OF INTERNET USERS
A. JASIULEWICZ, A. JAKUBIK
16-24
PDF
Ціноутворення на продукцію сільського господарства в умовах ринку
О. М. Барилович
25-32
PDF
Сучасний стан державного фінансування сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів в Україні
О. Б. Бурова
33-40
PDF
Дослідження та прогнозування кон’юнктури ринку продукції птахівництва України
Р. І. Буряк
41-53
PDF
Маркетингові дослідження ринку тваринницької продукції в Україні
Ю. М. Гальчинська, І. О. Наливайко
54-64
PDF
Аналіз застосування основних інструментів комплексу маркетингу на переробному підприємстві
Т. М. Гапоненко
64-75
PDF
Міжнародний досвід реформування систем агрострахування
Н. А. Герасименко, В. А. Якубович
75-80
PDF
Особливості функціонування сільськогосподарського виробництва в контексті інноваційного розвитку
Є. Ю. Гнатенко
80-91
PDF
ANALYSIS ACTIVITIES OF DAIRY MARKET ENTERPRISES
A. O. Grechukha
91-100
PDF
До питання ефективності виробництва цукрових буряків на сільськогосподарських підприємствах
А. С. Гриценко
100-108
PDF
Визначення стратегічних пріоритетів розвитку маркетингової товарної політики сільськогосподарських підприємств
А. Л. Діченко
108-121
PDF
Удосконалення маркетингової політики цукрових заводів
А. В. Доронін
122-130
PDF
Розвиток трудового потенціалу сільськогосподарських підприємств на засадах компетентнісного підходу
О. Ю. Єрмаков, Л. І. Личук
130-143
PDF
Управління формуванням та розвитком конкурентоспроможного потенціалу сільськогосподарських підприємств
М. О. Жуковський
143-152
PDF
Тенденції розвитку агроформувань України та інтеграційних процесів в аграрній сфері
К. С. Завальнюк
152-162
PDF
Е-сценарій навчання як засіб організації навчальноопераціональної взаємодії учасників дорадчого процесу у сфері реалізації інноваційних програм
С. П. Кальний
162-169
PDF
Теоретичні засади формування економічного потенціалу сільських територій
Р. І. Коробенко
169-178
PDF
Аналіз сучасних підходів оцінки рівня економічної безпеки країни
Т. О. Костюк
178-188
PDF
Теоретичні аспекти формування економічної самодостатності сільського соціуму
В. О. Кулик
188-197
PDF
Соціально-етичний маркетинг як засіб забезпечення конкурентоспроможності агропромислових підприємств
Я. С. Ларіна, К. А. Цимбалюк
197-208
PDF
Чинники, що впливають на розвиток відносин у процесі спільної діяльності підприємств-партнерів
К. М. Луцій
209-218
PDF
Теоретичні підходи до інноваційної діяльності підприємств агропромислового комплексу
О. П. Луцій
219-227
PDF
Методичні засади визначення біоенергетичного потенціалу сільськогосподарських підприємств
В. В. Мельниченко
228-236
PDF
Управлінські чинники забезпечення конкурентоспроможності продукції АПК
І. А. Міщенко
236-242
PDF
Методика визначення рівня самодостатності територіальних громад
Н. В. Морозюк
242-250
PDF
Парадигмальний погляд на сталий розвиток економіки в умовах екологічних викликів
А. В. Невесенко
250-258
PDF
ACCOUNTING FOR STOCKS: INTERNATIONAL PRACTICE AND DOMESTIC EXPERIENCE
Z. D. Ovcharyk
258-266
PDF
Публічне управління в системі розвитку територіальних громад
М. Ф. Плотнікова
266-278
PDF
Гештальтний підхід в управлінні споживчими перевагами
М. Ф. Плотнікова, О. Ф. Присяжнюк
279-287
PDF
Місце орендодавців земельних паїв у системі аграрного маркетингу
В. А. Рафальська
287-296
PDF
Особливості комплексу маркетингу птахівничих підприємств
М. М. Руденко
297-305
PDF
Теоретичні засади формування інтегрованих маркетингових комунікацій підприємств агропромислового комплексу
А. В. Рябчик, Т. І. Сліпуха
306-315
PDF
Формування самодостатніх громад – найважливіше завдання реформи місцевого самоврядування
С. Т. Слюсар
315-325
PDF
CURRENT STATUS AND TRENDS OF FOOD MARKET
V. P. Stadnyk
325-332
PDF
Економічна ефективність вирощування нагідок лікарських в умовах лісостепу
С. В. Сухар
332-338
PDF
Особливості формування стратегії розвитку підприємств
О. М. Талавиря
339-347
PDF
Інноваційна складова у підготовці молодших спеціалістів як важливий економічний чинник сталого розвитку сільських територій та самозайнятості населення
М. М. Тимошенко
348-356
PDF
Еволюція ролі комунікаційної компоненти в концепціях маркетингу
Н. Є. Федорова
357-366
PDF
Теоретичні засади розвитку ринку соняшнику в Україні
С. В. Шарковська
367-374
PDF
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Мова
English
українська