Удосконалення маркетингової політики цукрових заводів



А. В. Доронін

Анотація


Визначено ефективність виробництва цукрових
буряків та цукру в Україні за період з 2001 до 2015 року. Досліджено
передумови негативних змін у цукровій галузі України. Обсяг
виробництва цукру в Україні значною мірою залежить від валового
збору цукрових буряків, їх врожайності та площі посіву. Розроблено
поліноміальну модель, яка описує рівень урожайності цукрових буряків в
Україні за 1913–2015 роки, здійснено прогноз урожайності цукрових
буряків до 2017 р., який передбачає її підвищення на 28%.
Визначено необхідність застосування маркетингових засад на
підприємствах цукрової галузі. Обґрунтовано напрями диверсифікації
товарної пропозиції цукрових заводів, що сприятиме підвищенню
ефективності цукробурякового виробництва. В умовах загострення
проблеми забезпечення нашої держави енергоносіями доречно
пришвидшити й урізноманітнити виробництво альтернативних видів
палива, зокрема біоетанолу та біогазу.
Визначено шляхи підвищення ефективності цукробурякового
виробництва та забезпечення сталого розвитку підприємств галузі,
що потребує активізації державної підтримки товаровиробників.
Отримані результати дослідження є підґрунтям для вирішення
практичних проблем сільськогосподарських підприємств галузі та
аграрного виробництва в цілому.

Повний текст:

PDF

Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.