Соціально-етичний маркетинг як засіб забезпечення конкурентоспроможності агропромислових підприємств
Анотація
Розглянуто еволюцію концепції маркетингу та
висвітлено сутність поняття «агромаркетинг». Розглянуто умови та
можливості здійснення маркетингової діяльності на агропромислових
підприємствах. Встановлено, що концепція соціально-етичного
маркетингу передбачає визначення вимог та вивчення потреб певних
сегментів ринку, задоволення вимог і бажань споживачів цих сегментів
кращими та більш ефективними методами, аніж конкуренти, що
забезпечує та підвищує добробут як споживачів, так і суспільства загалом.
Визначено основні напрями реалізації агропромисловими
підприємствами концепції соціально-етичного маркетингу. Встановлено
умови її ефективної, системної та комплексної реалізації. Досліджено, що
реалізація концепції соціально-етичного маркетингу агропромисловими
підприємствами відбувається через організаційно-економічний механізм.
Охарактеризовано зміст і структуру організаційно-економічного
механізму соціально-етичного маркетингу. Запропоновано схему
організаційно-економічного механізму соціально-етичного маркетингу
функціонування підприємств, що формується на основі взаємодії
систем і ресурсів, і на яку впливають важелі й методи, та дає змогу
суб’єктам господарювання, за умови його раціонального використання,
досягти поставлених цілей.
Висвітлено вплив соціально-етичного маркетингу на діяльність
агропромислових підприємств та наголошено на ефективності
впровадження даної концепції в діяльність агропромислових підприємств,
яка залежить від діючого організаційно-економічного механізму.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).