Соціально-етичний маркетинг як засіб забезпечення конкурентоспроможності агропромислових підприємств

Автор(и)

  • Я. С. Ларіна
  • К. А. Цимбалюк

Анотація

Розглянуто еволюцію концепції маркетингу та
висвітлено сутність поняття «агромаркетинг». Розглянуто умови та
можливості здійснення маркетингової діяльності на агропромислових
підприємствах. Встановлено, що концепція соціально-етичного
маркетингу передбачає визначення вимог та вивчення потреб певних
сегментів ринку, задоволення вимог і бажань споживачів цих сегментів
кращими та більш ефективними методами, аніж конкуренти, що
забезпечує та підвищує добробут як споживачів, так і суспільства загалом.
Визначено основні напрями реалізації агропромисловими
підприємствами концепції соціально-етичного маркетингу. Встановлено
умови її ефективної, системної та комплексної реалізації. Досліджено, що
реалізація концепції соціально-етичного маркетингу агропромисловими
підприємствами відбувається через організаційно-економічний механізм.
Охарактеризовано зміст і структуру організаційно-економічного
механізму соціально-етичного маркетингу. Запропоновано схему
організаційно-економічного механізму соціально-етичного маркетингу
функціонування підприємств, що формується на основі взаємодії
систем і ресурсів, і на яку впливають важелі й методи, та дає змогу
суб’єктам господарювання, за умови його раціонального використання,
досягти поставлених цілей.

Висвітлено вплив соціально-етичного маркетингу на діяльність
агропромислових підприємств та наголошено на ефективності
впровадження даної концепції в діяльність агропромислових підприємств,
яка залежить від діючого організаційно-економічного механізму.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті