Соціально-етичний маркетинг як засіб забезпечення конкурентоспроможності агропромислових підприємств
Abstract
Розглянуто еволюцію концепції маркетингу та
висвітлено сутність поняття «агромаркетинг». Розглянуто умови та
можливості здійснення маркетингової діяльності на агропромислових
підприємствах. Встановлено, що концепція соціально-етичного
маркетингу передбачає визначення вимог та вивчення потреб певних
сегментів ринку, задоволення вимог і бажань споживачів цих сегментів
кращими та більш ефективними методами, аніж конкуренти, що
забезпечує та підвищує добробут як споживачів, так і суспільства загалом.
Визначено основні напрями реалізації агропромисловими
підприємствами концепції соціально-етичного маркетингу. Встановлено
умови її ефективної, системної та комплексної реалізації. Досліджено, що
реалізація концепції соціально-етичного маркетингу агропромисловими
підприємствами відбувається через організаційно-економічний механізм.
Охарактеризовано зміст і структуру організаційно-економічного
механізму соціально-етичного маркетингу. Запропоновано схему
організаційно-економічного механізму соціально-етичного маркетингу
функціонування підприємств, що формується на основі взаємодії
систем і ресурсів, і на яку впливають важелі й методи, та дає змогу
суб’єктам господарювання, за умови його раціонального використання,
досягти поставлених цілей.
Висвітлено вплив соціально-етичного маркетингу на діяльність
агропромислових підприємств та наголошено на ефективності
впровадження даної концепції в діяльність агропромислових підприємств,
яка залежить від діючого організаційно-економічного механізму.
Downloads
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).