Чинники, що впливають на розвиток відносин у процесі спільної діяльності підприємств-партнерів
Анотація
Проблеми розвитку взаємодії між учасниками бізнеспроцесів у межах концепції маркетингу відносин нині є доволі
актуальними. Розробка дієвого організаційно-економічного механізму
реалізації концепції потребує вивчення й оцінки чинників, які впливають
на формування і визначають розвиток взаємовідносин у процесі всієї
спільної діяльності підприємців-партнерів.
Мета дослідження – визначення основних чинників, які впливають на
формування та розвиток міжфірмових взаємовідносин у підприємницькій
мережі. Теоретично обґрунтовано особливості взаємовідносин у процесі
спільної діяльності підприємств. Визначено, що проведення комплексної
оцінки й виміру ефективності взаємовідносин – необхідна частина для
успішного розвитку діяльності підприємств.
Розглянуто теоретичні та прикладні аспекти концепції взаємин
партнерів. Виділено основні показники ефективності взаємодії, які є
результатом оцінки роботи партнерів один із одним. Визначено та
детально розглянуто чинники, які визначають ефективний розвиток
взаємовідносин. Помічено, що на їх розвиток у процесі спільної
діяльності підприємств впливають чинники, які мають різну природу та
механізми. Запропоновано систематизувати ці чинники за їх впливом на
процес формування та розвитку взаємин.
актуальними. Розробка дієвого організаційно-економічного механізму
реалізації концепції потребує вивчення й оцінки чинників, які впливають
на формування і визначають розвиток взаємовідносин у процесі всієї
спільної діяльності підприємців-партнерів.
Мета дослідження – визначення основних чинників, які впливають на
формування та розвиток міжфірмових взаємовідносин у підприємницькій
мережі. Теоретично обґрунтовано особливості взаємовідносин у процесі
спільної діяльності підприємств. Визначено, що проведення комплексної
оцінки й виміру ефективності взаємовідносин – необхідна частина для
успішного розвитку діяльності підприємств.
Розглянуто теоретичні та прикладні аспекти концепції взаємин
партнерів. Виділено основні показники ефективності взаємодії, які є
результатом оцінки роботи партнерів один із одним. Визначено та
детально розглянуто чинники, які визначають ефективний розвиток
взаємовідносин. Помічено, що на їх розвиток у процесі спільної
діяльності підприємств впливають чинники, які мають різну природу та
механізми. Запропоновано систематизувати ці чинники за їх впливом на
процес формування та розвитку взаємин.
Повний текст:
PDFМетрики статей
Завантаження метрик ...
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.