Еволюція ролі комунікаційної компоненти в концепціях маркетингу



Н. Є. Федорова

Анотація


Розглянуто етапи еволюції концепцій маркетингу:
удосконалення виробництва, удосконалення товару, інтенсифікації
комерційних зусиль, маркетингова концепція, концепція соціальноетичного маркетингу, концепція холістичного маркетингу та
комунікаційна концепція. Встановлено, що вибір комплексу
інструментів маркетингової діяльності компанії залежить від головної
мети її діяльності та ринкової орієнтації.
Досліджено роль комунікаційної компоненти в цьому процесі.
Встановлено передумови формування комунікаційної концепції маркетингу,
яка визначає комунікації як ключовий елемент в управлінні маркетингом.
Серед найважливіших економічних чинників визначено: домінування в
економіці нового технологічного устрою, підвищення загального рівня
науково-технічного та культурного розвитку суспільства, розширення
систем інформаційного обміну, створення ринку інформації та знань,
формування глобального інформаційно-комунікаційного простору.
Узагальнено, що процес становлення нового інформаційного
суспільства, домінуючими в якому є інформаційні потоки між учасниками
ринку, зумовлює трансформацію головної мети діяльності компанії:
перенесення акценту діяльності підприємства з виробництва товару
та комерційних зусиль щодо його просування на встановлення
довготривалих взаємовигідних відносин зі споживачами, державою,
партнерами та суспільством, а також усередині організації, основним
фактором успіху яких є маркетингові комунікації.

Повний текст:

PDF

Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.