Маркетингові дослідження ринку тваринницької продукції в Україні
Abstract
Тваринництво є комплексом взаємопов'язаних галузейсільського господарства. Це одна з найбільш стратегічно важливих
галузей економіки України, яка забезпечує населення продуктами
харчування, промисловість – сировиною, а рослинництво – органічними
добривами. У статті проведено маркетингові дослідження
тваринницької продукції в Україні, висвітлено валове виробництво
продукції по всіх галузях.
Окреслено проблему галузі тваринництва, а саме:
сконцентрованість виробництва продукції тваринництва у
господарствах населення, їх неспроможність виробляти продукцію, що
відповідає міжнародним стандартам якості. Також спрогнозовано
валове виробництво та відстежено тенденції всієї галузі. Для аналізу
було обрано поліноміальну лінію тренду, оскільки рівняння цієї моделі
має найбільші коефіцієнти кореляції і детермінації, тобто описує ряд
динаміки найбільш достовірно.
За даними дослідження, виробництво яловичини, свинини та м'яса
птиці – ключові підгалузі тваринництва, тому було проаналізовано та
спрогнозовано попит, пропозицію цих видів продукції, що дало змогу
додатково оцінити тенденції розвитку тваринництва. Детально
спрогнозовано попит та пропозиції на м'ясо птиці, свинини, яловичини
та загалом по м’ясопродуктах, що в результаті дало змогу
відстежити тенденції ринку тваринницької продукції.
Downloads
Issue
Section
Article
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).