Е-сценарій навчання як засіб організації навчальноопераціональної взаємодії учасників дорадчого процесу у сфері реалізації інноваційних програм
Abstract
Представлено математичну модель Е-сценаріюнавчання та її організаційно-онтологічну структуру, яка відображує
функціонально-інформаційні кроки навчально-операціональної взаємодії
учасників дорадчого процесу в сфері реалізації інноваційних програм. На
базі наданої моделі та її структури створено інструментальний
програмно-інформаційний комплекс, який забезпечує в інтернетсередовищі організацію дистанційної підтримки навчальноопераціональної взаємодії учасників інноваційних програм.
Модель Е-сценарію навчання дає змогу організовувати дистанційну
операціонально-навчальну (покрокову) взаємодію всіх учасників певної
інноваційної програми, створювати в межах інноваційної програми
інтерактивну консультаційну базу знань із підключенням до неї всіх її
учасників, надавати дистанційну, покрокову консалтингову підтримку
процесу реалізації інноваційної програми для всіх її учасників, з
використанням різних інформаційних і програмних ресурсів, будувати
абонентську мережу щодо використання бази знань інноваційних проектів.
У результаті, кожен учасник інноваційної програми, на всіх
етапах її реалізації, поряд із оперативним доступом до експертної
інформації та консультацій, отримає можливість мати дистанційну
навчально-операціональну підтримку своєї участі в її реалізації. Представлена розробка набуває актуальності серед питань
створення дистанційних навчальних систем та інструментів їх
практичної реалізації.
Downloads
Issue
Section
Article
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).