Структура маркетингового забезпечення розвитку ринку біоенергетики
Анотація
Україна має сприятливі передумови та достатній потенціал для динамічного та ефективного розвитку ринку біоенерге- тики. Проте,методологічні рекомендації (на підставі здобутків теорії і практики) із проблем маркетингового забезпечення розвитку ринку біоенергетики і досі носять обмежений характер, є недостатньо наукових розробок, що стосуються даної тематики. Маркетингове забезпечення має ряд підсистем, які були висвітлені у статті, а саме: фінансову, правову, інформаційну, кадрову, програмно-алгоритмічну, інституційно-організаційну.Маркетингове забезпечення розвитку ринку має певні принципи і умовно поділяється на 3 основні рівні: мікро-, макро- та мезорівень, а система маркетингового забезпечення розвитку рин- ку поділена на три основні блоки: аналітично-стратегічний, до якого відноситься аналітика та прогнозування; маркетингові дослідження сировинного потенціалу, що проводять за алгоритмом; планування та розробка програм; тактичний блок, до якого відносяться маркетинг- мікс; адміністративні важелі, маркетинговий менеджмент та розвиток людського капіталу, що прямо чи опосередковано впливають на марке- тингову діяльність на ринку біоенергетики та його розвиток та блок контролю, до якого відноситься ревізія маркетингового середовища та стратегії розвитку ринку; контроль за якістю та безпекою продуктів ринку, стандартизація і сертифікація продукції. Досліджено розвиток ринку біоенергетики на макро-, мезо- та мікро рівнях маркетингового забезпечення, що здійснюється через прямі та опосередковані важелі впливу.
Ключові слова: маркетингове забезпечення, ринок, мікрорівень, мезорівень, макрорівень, біоенергетика
Посилання
Makarenko P. (2016). Teoretychni aspekty sutnosti rynku ta jogho vydiv. veb-sajt. URL: http://www.pdaa.edu.ua/sites/default/files/ nppdaa/4.2/003.pdf
Lebedynsjkyj O. (2002). Formuvannja mekhanizmu marketynghovogho zabezpechennja dijaljnosti pidpryjemstv APK. Naukovi praci Poltavsjkoji derzhavnoji aghrarnoji akademiji. Vyp. 1 (4) – T. 1. – Poltava: PDAA. – P. 170 – 175
Dudjak R. (2013) Marketynghovi zasady funkcionuvannja siljsjkoghospodarsjkykh pidpryjemstv u rynkovykh umovakh. Visnyk Ljvivsjkogho nacionaljnogho aghrarnogho universytetu. Ser.: Ekonomika APK. 20(1), : 399 – 405. URL: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Vlnau_econ_2013_20(1) 69.pdf
Tatarenko V., Budryn A. (2012) Marketynghovoe obespechenye predpryjatyja // Problemy sovremennoj ekonomyky, 1(41). S. 208-211
Talavyrja M., Baranovsjka O., Dobrivsjka M. ta in. (2012) Rozvytok ta zastosuvannja riznykh vydiv bioenerghetyky. Nizhyn: PP Lysenko M.M.
Akulov M. (2012) Metodologhichni pidkhody do formuvannja mezoekonomichnogho seredovyshha v suchasnij ekonomichnij systemi. Visnyk Zhytomyrsjkogho derzhavnogho tekhnologhichnogho universytetu. – Vyp. 1-2. – P. 57-61
Sukhlomyna Y. (1998) Sovremennyj marketyngh: k opredelenyju sushhnosty i yzmenenyju egho roly v ekonomyke. Vestnyk Omskogho unyversyteta. 3 : 69-72.
Lavrov A., Unshhykov Y. (2013) Razvertыvanye marketyngha po urovnjam upravlenyja. Vestnyk Kemerovskogho ghosudarstvennogho unyversyteta. 1(3) : 256- 261
Kutjkov V. P. (2013) Orghanizacijne zabezpechennja marketynghovogho mekhanizmu derzhavnogho upravlinnja rozvytkom reghionu. Teorija ta praktyka derzhavnogho upravlinnja, 3 : 119-126
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).