Tворчі прийоми вдосконалення навичок аудіювання
DOI:
https://doi.org/10.31548/philolog0(257).2016.0182%20-%20193Анотація
У статті розглянуто питання вдосконалення навичок аудіювання за допомогою творчих методів. Аудіювання є комунікативним процесом, в якому учні повинні зрозуміти вербальне повідомлення, ситуацію і контекст. Згідно з останніми дослідженнями, час, який людина щодня витрачає на аудіювання, становить близько 45 відсотків від загального числа часу комунікації. Вчителі відіграють значну роль у формуванні навичок аудіювання своїх учнів у процесі навчання англійської мови як другої іноземної. Виокремлюють три етапи роботи з аудіотекстом: дотекстовий, текстовий, післятекстовий. Проблема полягає в тому, в якій пропорції завдання під час прослуховування дійсно спрямовані на розвиток навичок аудіювання. У статті проаналізовано та описано творчі прийоми роботи в основному під час етапу прослуховування з опорою на автентичні ресурси.
Посилання
Babenko O.V. (2016) Vykorystannya avtentychnykh materialiv pid chas navchannya anhliys'koyi movy [Using authentic materials in E nglish language teaching]. Naukovyy Visnyk NUBiP Ukrayiny. Seriya "Filolohichni nauky"/ Redkol.: S.M. Nikolayenko, (vidp.red) ta in. – K.: Milenium, 2016. – Vyp.245– S. 298-303.
Vakulyk I. I. Chynnyky formuvannya movnoyi ta movlennyevoyi kompetentsiy [Factors of formation language and speech competences]. Naukovyy visnyk NUBiP Ukrayiny. Seriya "Filolohichni nauky"/ Redkol.: S.M. Nikolayenko, (vidp.red) ta in. – K.: Milenium, 2016. – Vyp.186 – Ch. 1. – S.141-146.
Kharchenko S. (2015) Komunikatyvna kompetentsiya yak skladova profesiynoyi kompetentnosti vykladacha VNZ [Communicative competence as a component of professional competence of university teacher] / S. Kharchenko // Rozvytok suchasnoyi osvity: teoriya, praktyka, innovatsiyi : zb. materialiv mizhnar. nauk.-prakt. konf., Kyyiv, 14-16 travnya 2015 r. – K. : Milenium, 2015. – S. 176-178.
Brown, J. D. (2006) Authentic communication: Whyzitimportan’ ta teach reduced forms? In Authentic communication / J. D. Brown //: Proceedings of the 5th Annual JALT Pan-SIG Conference, Shizuoka, Japan, 13–24. Available at : jalt.org/ pansig HTML/Brown.htm
Cauldwell, R. (1998) Grasping the nettle: The importance of perception work in listening comprehension. Available at : Developing Teachers.com. www. developingteachers.com/articles_tchtraining/ perception1_richard.htm
Field, J. (1998) Skills and strategies: Towards a new methodology for listening. . ELT Journal, 1998. – 52 (2), 110-118p.
Gilakjani, A., & Ahmadi, A. (2011.) A study of factors affecting EFL learners' English listening comprehension and the strategies for improvement .Journal of Language Teaching and Research, 2(5), 977-988p.
Lewis, M., and J. Hill. (1985)Practical techniques for language teaching. 2nd ed. Hove: Language Teaching Publications.
Rost, M.( 1990.) Listening in Language Learning .London: Longman, 1990.
McCaughey, K. What makes a great listening task. Shaping the way we teach English, 2010. webinar 1.1. U.S. Department of State: Office of English Language Programs.
McCaughey K.(2015) Practical Tips for Increasing Listening Practice Time. English Teaching Forum. Vol. 53(1), 2015. p.2-13
How to Play the Simon Says Game. Available at : http://www.howcast.com/videos/258347-how-to-play-the-simon-says-game/
Task Listening Activity: Picture Dictation Available at :
http://www.gifunet.ed.jp/kyoka/eigo/CommunicativeEnglish/ActII01%20Picture%20Dictation.htm
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).