Tворчі прийоми вдосконалення навичок аудіювання



O V Babenko

Анотація


У статті розглянуто питання вдосконалення навичок аудіювання за допомогою творчих методів. Аудіювання є комунікативним процесом, в якому учні повинні зрозуміти вербальне повідомлення, ситуацію і контекст. Згідно з останніми дослідженнями, час, який людина щодня витрачає на аудіювання, становить близько 45 відсотків від загального числа часу комунікації. Вчителі відіграють значну роль у формуванні навичок аудіювання своїх учнів у процесі навчання англійської мови як другої іноземної. Виокремлюють три етапи роботи з аудіотекстом: дотекстовий, текстовий, післятекстовий. Проблема полягає в тому, в якій пропорції завдання під час прослуховування дійсно спрямовані на розвиток навичок аудіювання. У статті проаналізовано та описано творчі прийоми роботи в основному під час етапу прослуховування з опорою на автентичні ресурси.


Повний текст:

PDF

Посилання


Babenko O.V. (2016) Vykorystannya avtentychnykh materialiv pid chas navchannya anhliys'koyi movy [Using authentic materials in E nglish language teaching]. Naukovyy Visnyk NUBiP Ukrayiny. Seriya "Filolohichni nauky"/ Redkol.: S.M. Nikolayenko, (vidp.red) ta in. – K.: Milenium, 2016. – Vyp.245– S. 298-303.

Vakulyk I. I. Chynnyky formuvannya movnoyi ta movlennyevoyi kompetentsiy [Factors of formation language and speech competences]. Naukovyy visnyk NUBiP Ukrayiny. Seriya "Filolohichni nauky"/ Redkol.: S.M. Nikolayenko, (vidp.red) ta in. – K.: Milenium, 2016. – Vyp.186 – Ch. 1. – S.141-146.

Kharchenko S. (2015) Komunikatyvna kompetentsiya yak skladova profesiynoyi kompetentnosti vykladacha VNZ [Communicative competence as a component of professional competence of university teacher] / S. Kharchenko // Rozvytok suchasnoyi osvity: teoriya, praktyka, innovatsiyi : zb. materialiv mizhnar. nauk.-prakt. konf., Kyyiv, 14-16 travnya 2015 r. – K. : Milenium, 2015. – S. 176-178.

Brown, J. D. (2006) Authentic communication: Whyzitimportan’ ta teach reduced forms? In Authentic communication / J. D. Brown //: Proceedings of the 5th Annual JALT Pan-SIG Conference, Shizuoka, Japan, 13–24. Available at : jalt.org/ pansig HTML/Brown.htm

Cauldwell, R. (1998) Grasping the nettle: The importance of perception work in listening comprehension. Available at : Developing Teachers.com. www. developingteachers.com/articles_tchtraining/ perception1_richard.htm

Field, J. (1998) Skills and strategies: Towards a new methodology for listening. . ELT Journal, 1998. – 52 (2), 110-118p.

Gilakjani, A., & Ahmadi, A. (2011.) A study of factors affecting EFL learners' English listening comprehension and the strategies for improvement .Journal of Language Teaching and Research, 2(5), 977-988p.

Lewis, M., and J. Hill. (1985)Practical techniques for language teaching. 2nd ed. Hove: Language Teaching Publications.

Rost, M.( 1990.) Listening in Language Learning .London: Longman, 1990.

McCaughey, K. What makes a great listening task. Shaping the way we teach English, 2010. webinar 1.1. U.S. Department of State: Office of English Language Programs.

McCaughey K.(2015) Practical Tips for Increasing Listening Practice Time. English Teaching Forum. Vol. 53(1), 2015. p.2-13

How to Play the Simon Says Game. Available at : http://www.howcast.com/videos/258347-how-to-play-the-simon-says-game/

Task Listening Activity: Picture Dictation Available at :

http://www.gifunet.ed.jp/kyoka/eigo/CommunicativeEnglish/ActII01%20Picture%20Dictation.htm


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.