Історична генеза поняття «економічна освіта»
Анотація
Досліджується історична ґенеза поняття «економічна освіта», а також вона розглядається як форма знання і пізнання, визначається її фундаментальна важливість для загального розвитку національного суспільства, впровадження ефективних механізмів ринкової економіки, а також розвитку демократії і громадянського суспільства в країні.
Посилання
Vovk, S. (2008). Tsilisne svitobachennia y svitorozuminnia v mizhdystsyplinarnomu konteksti synerhetyky [A holistic worldview and worldview in the interdisciplinary context of synergetics]. Filosofski nauky, 3-8.
Horodniak, I. V. (2010). Sotsiolohiia osvity [Sociology of Education]. Lviv, Ukraine: "New World-2000", 265.
Hotlyb, A. (1902). Unyversytet [University Encyclopedic Dictionary of Brockhaus and Efron. St. Petersburg, Russia, XXXIV, 751-788.
Kychkyruk, T. V. (2012) «Neliniine myslennia» v konteksti rozvytku filosofskoi dumky [Nonlinear thinking in the context of the development of philosophical thought]. Anthropological measurements of philosophical research, 1, 13-18.
Kychkyruk, T. (2014). Stanovlennia osobystosti v interpretatsii neliniinoi kontseptsii myslennia [Formation of personality in the interpretation of the nonlinear concept of myslneniya]. Scientific journal of NULES of Ukraine: Liberal art, 203(1), 59-66.
Kychkyruk, T. (2014). Formuvannia suchasnoi kontseptsii osobystosti z pozytsii neliniinoho myslennia [Formation of the modern concept of identity through non-linear thinking lens]. Humanities Studies, 21, 54-60.
Kremen, V. H., Ilin, V. V. (2012). Synerhetyka v osviti: kontekst liudyno tsentryzmu: monohrafiia [Synergetics in education: the context of human-centeredness]. Kiev, Ukraine: Pedagogical thought, 368.
Kuzmenko, V. L., Romanchuk, O. K. (1998). Na porozi nadtsyvilizatsii: systemnyi analiz aktualnykh problem suchasnosti. Sotsialne prohnozuvannia ta futurolohiia [On the threshold of the above-mentioned analyzes: systematic analysis of current problems. Social degradation and futurology]. Lviv, Ukraine: Universum, 161.
Luzan, P. H., Vasiuk, O.V. (2010). Istoriia pedahohiky ta osvity v Ukraini [History of pedagogy and education in Ukraine] Kiev, Ukraine: DAKKKiM, 296.
Rastryhina, A. M. (2002). Pedahohika svobody: Metodolohichni ta sotsialno-pedahohichni osnovy [Pedagogy of Freedom: Methodological and socio-pedagogical foundations]. Kirovohrad, Ukraine: TOV "Imeks LTD", 259.
Rzhevska, A. V. (2011). Rozvytok suchasnoi universytetskoi osvity krain Zakhidnoi Yevropy [Development of modern university education in Western Europe]. Luhansk, Ukraine: DZ "LNU im. Tarasa Shevchenka", 355.
Salata, G. V., Danylova, T. V. (2016). Uchrezhdenija konsolidirovannoj informacii, ili informacionno-bibliotechnye centry Ukrainy, v uslovijah evrointegracii: k postanovke problemy [Institutions of Consolidated Information, Or Information Librarian Centres of Ukraine, In the Context of European Integration: The Problem Statement]. Young Scientist, 8(35), 253-256.
Terepyshchyi S. O. (2010). Standartyzatsiia vyshchoi osvity (sproba filosofskoho analizu) [Standardization of Higher Education (an attempt of philosophical analysis)]. Kiev, Ukraine: Vyd-vo NPU im. M.P. Drahomanova, 198.
Chornomordenko D. I. Dynamichna mizhdystsyplinarnist yak forma naukovykh zviazkiv u suchanykh ekolohichnykh doslidzhenniakh [Dynamic interdisciplinarity as a form of scientific relations in proper environmental research Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_fil_2015_754-755_8
Fadieiev V. (2009). Sotsiokulturni trendy ta ukrainski perspektyvy [Socio-cultural trends and the Ukrainian perspective] Kiev, Ukraine: Stylos, 194.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).