Тотальний характер релігійних практик та його трансформації в сучасному медіа-суспільстві

Дмитро Самардак

Анотація


Сучасний медіа-простір пропонує нові релігійні цінності, що формують специфічний тип релігійності. Будучи тотальним і загальнодоступним, він з високою швидкістю поширює інформацію, яка набуває некритичного авторитету. Інтернет розмиває відповідальність за трансльовану інформацію та знання. Релігійна інформованість медіа-комп’ютерними засобами, як правило, носить фрагментарний та суперечливий характер. Релігійні знання формують свідомість та поведінку віруючого, що в умовах посилення релігійної комунікації в глобальній мережі викликає ряд екзистенційних тривог. Релігія як ціннісна комунікативна практика визначає не тільки відносини людини з Богом і Церквою, але і регламентує відносини людей між собою в стінах Церкви і за її межами, що створює суспільні тотальності нового типу –релігійні медіа-середовища.


Повний текст:

PDF

Посилання


Devterov І. V. (2011).Vіrtual'nіst' masovogosuspіl'stva [Vіrtuality of mass society]. Fіlosofskiyalmanah,2 (100), 23-32.

Kastel's M. (2009).Stanovlennya suspіl'stva merezhevih struktur [Rise of society of network structures].Nova postіndustrіal'na hvilya na Zahodі: Antologіya. Moscow.: Academia, 505.

Kolodnij A. (2001). Svoboda sovіstі dlya і v mas-medіa [The freedom of conscience and massmedia].Relіgіjna svoboda. Naukovij shchorіchnіk, 5,66-70.

Luchenko K.V. (2011). Relіgіjnij segment Runeta. Osnovnі harakteristiki [Religio ussegment of internet. Basic features]. Zbіrnik materіalіv naukovo-praktichnoї konferencіі. CHastina 1, Moscow: Fakul'tet zhurnalіstiki MGU,201-203.

Smerіchevs'kij E. F. (2002). Іnformacіjna civіlіzacіya: problema vіrtual'noі real'nostі v suspіl'nomu rozvitku [Information civilization: the problem of virtual reality in social development]. Donec'k, 21.

Toffler E. (1999).Tretya hvilya [Third way]. Moscow: Fіrma AST,784.

Arthur C. (1993) Religionandthemedia. Oxford, 335.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.