ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ЛІСОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ

Автор(и)

  • П.В. Кравець Національний університет біоресурсів і природокористування України
  • Г.С. Домашовець Національний університет біоресурсів і природокористування України
  • А.Г. Лащенко Національний університет біоресурсів і природокористування України

Анотація

Наведено результати дослідження ефективності застосування маркетингових комунікацій на лісогосподарських підприємствах. В результаті проведеного опитування встановлено які з елементів маркетингових комунікацій найефективніші при застосуванні на лісогосподарських підприємствах.

Маркетингові комунікації, просування, реклама, зв’язки з громадськістю, стимулювання збуту, персональний продаж, лісогосподарські підприємства, лісопродукція.

Біографії авторів

П.В. Кравець, Національний університет біоресурсів і природокористування України

кандидат сільськогосподарських наук

Г.С. Домашовець, Національний університет біоресурсів і природокористування України

кандидат сільськогосподарських наук

А.Г. Лащенко, Національний університет біоресурсів і природокористування України

кандидат сільськогосподарських наук

Посилання

Гаркавенко С. С. Маркетинг : підручник. – 5-те вид. доп. / С. С. Гаркавенко – К. : Лібра, 2007. – 720 с.

Котлер Ф. Основы маркетинга : пер. с англ. / Ф. Котлер – М. : Прогресс, 1990 – 650 с.

Павленко А. Ф. Формування комплексу маркетингових комунікацій на ринку банківських продуктів : моногр. / А. Ф. Павленко, І. Л. Решетнікова, І. І. Гончарова. – К. : КНЕУ, 2005. – 248 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті