Проектування тестового екзамену для підсумкового оцінювання з вищої математики (аспект створення тестових завдань)

Автор(и)

  • Л.М. АРТЕМЧУК

Анотація

У статті досліджується метод тестування, який відповідає критеріям якості освіти та Державним стандартам вищої освіти підготовки фахівців. Наведено технологію конструювання тесту, таксономію цілей навчання за Блумом, удосконалену Л.Андерсоном і Д. Кратволем. Метою статті є аналіз форматів тестових завдань, відповідно до освітніх цілей. Охарактеризовано багатовибіркові закриті тестові завдання та відкриті тестові завдання на надання короткої відповіді та розширеної відповіді. Наведені приклади створення умов тестових завдань в залежності від таксономій. Результатом дослідження є вибір форматів тестових завдань для предметного тестового екзамену з вищої математики. 

Посилання

Mehrens W.A., Lehman I.J. Measurement and evaluation in education and psychology, (3rd edition). - New York: Holt; Rinehart &Winston, 1991. – 592 р.

Основи педагогічного оцінювання. Частина І. Теорія., навчально-методичні та ін-формаційно-довідкові матеріали для педагогічних працівників / Агрусті Г., Артемчук Л., Булах І., Вілмут Д., Лукіна Т., Мруга М. – К.: Майстер-клас, 2005. – 94 с.

Anderson, L. & Krathwohl, D. R. A Taxonomy for Learning, Teaching and Assessin: A re-vision of Bloom's Taxonomy of Educational Objectives. –New York: Longman, 2001, 263 р.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-07-28