Порівняльний аналіз моделей емоційного інтелекту в психолого-педагогічній науці
Анотація
У статті здійснюється порівняльний аналіз моделей емоційного інтелекту, розглядаються теоретично і емпірично розроблені моделі емоційного інтелекту різними дослідниками в галузі психології та педагогіки, їх концептуальні особливості в контексті рівних властивостей індивідуальності, зокрема в процесі навчання та виховання.
Посилання
Andreeva, Y.N. (2012) Azbuka emotsyonalnoho yntellekta [The ABC of Emotional Intel-ligence]. SPb : BKhV – Peterburh, 288.
Bredberry, T. Hryvz, D. (2010) Emotsyonalnyi yntellekt 2.0 [Emotional Intelligence 2.0. M.: Mann, Yvanov y Ferber, 192.
Houlman, D. (2009) Emotsyonalnyi yntellekt [Emotional Intelligence]. M.: AST: AST MOSKVA; Vladymyr: VKT, 478.
Karpenko, I.M. (2013) Katarsychna sutnist pedahohichnoi systemy A. S. Makarenka [Cathartic nature of the pedagogical system A.Makarenko] // Visnyk LNU imeni Tarasa Shevchenka № 7 (266), Ch. II, 3.
Spodin, L. A., Vasylkivskyi, I. P. (2014) Kryterii yakosti osvity: filosofskyi pidkhid [Criteria for quality education: philosophical approach] / // Naukovyi visnyk Natsionalnoho universytetu bioresursiv i pryrodokorystuvannia Ukrainy. Seriia : Humanitarni studii. Vyp. 203. - S. 144 - 151. - Rezhym dostupu: http://journals.nubip.edu.ua/index.php/Gumanitarni/article/download/4988/4915
Luzan, P. H. Vyhovska, S. V., Sopivnyk I. V. (2016) Metodolohiia ta orhanizatsiia naukovo-pedahohichnykh doslidzhen [Methodology and organization of scientific and pedagogical research] K., 420.
Maier, H. (2008) Psykholohyia emotsyonalnoho myshlenyia [Psychology emotional thinking] // Psykholohyia myshlenyia. M.: AST: Astrel, .204-207.
Nosenko, E. L., Kovryha N. V. (2008) Emotsiinyi intelekt, yak intehralna osobystisna vlastyvist [Emotional intelligence, as an integral personal property] // Praktychna psykholohiia ta sotsialna robota. №9, 22-30.
Nosenko, E. L. Chetveryk-Burchak, A.H. (2014) Posibnyk do vyvchennia kursu «Teoriia emotsiinoho intelektu» [Guide to studying the course "Theory of Emotional Intelligence"], 73.
Serhyenko, E.A., Vetrova, Y. Y. (2010) Test Dzh. Meiera, P. Seloveia, D. Karuzo «Emotsyonalnyi yntellekt» (MSCEIT v. 2.0): Rukovodstvo [Test of J. Mayer, P. Salovey, D. Caruso "Emotional Intelligence"] M.: Yzdvo «Ynstytut psykholohyy RAN», 176
Sopivnyk, R. V. Sopivnyk, I. V. (2014) Zarubizhnyi dosvid vykhovannia moralnoi vidpovidalnosti silskoi molodi [Elektronnyi resurs] [Foreign experience moral responsibility education of rural youth] // Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka. Seriia : Pedahohika. № 3, 147-153.
Zeliuk, V. (2012) Formuvannia emotsiinoho intelektu v konteksti pedahohiky A. S. Makarenka [Formulation of the Emoticon and in the context of the pedagogy of A. S. Makarenka] . Vytoky pedahohichnoi maisternosti. Seriia : Pedahohichni nauky. 278-285.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).