Дослідницька компетентність соціальних працівників: сучасні підходи до визначення

Автор(и)

  • S.V. Klimchuk

Анотація

У статті обґрунтовується актуальність розвитку дослідницької компетентності соціальних педагогів. Розглянуто підходи до визначення феномену дослідницької компетентності фахівців у науковій літературі. Окреслено основні напрями дослідницької діяльності та визначено комплекс факторів, які впливають на її ефективність. Сформульовано поняття дослідницької компетентності соціальних педагогів як цілісної, інтегративної якості особистості, що виявляється в готовності ефективно здійснювати власну дослідницьку діяльність, вирішувати проблемні, освітні, професійні завдання шляхом отримання нових знань, застосування методів наукового пізнання в єдності когнітивного, мотиваційного, комунікативного та операційного компонентів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-07-28