Анотація
У статті розглядаються теоретичні аспекти проблеми готовності кураторів академічних груп до формування ціннісного ставлення до створення сім’ї у студентської молоді. Готовність кураторів академічних груп до формування ціннісного ставлення до створення сім’ї у студенської молоді розуміється нами як приватне виявлення готовності до самостійної педагогічної діяльності, як цілісне особистісне утворення. Згідно з провідними ідеями теорії діяльності (Л. Виготський, О. Леонтьєв, С. Рубінштейн та інші) виділення структури готовності кураторів академічних груп до формування ціннісного ставлення до створення сім’ї у студентської молоді розглядаємо в єдності чотирьох взаємопов’язаних структурних компонентів: ціннісно-мотиваційного, когнітивного, діяльнісно-технологічного, рефлексивного.