ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПСХОЛОГА ВІДПОВІДНО ДО ТПУ СІМ’Ї



T. V. Kobylianska

Анотація


У статті розглянуто особливості роботи психолога із різними типами сімей (зовні благополучні сім’ї, сім’ї з педагогічно або соціально запушеними дітьми, сім’ї з дітьми-інвалідами, сім’ї багатодітні, сім’ї «групи ризику»). Встановлено, що взаємодія сім’ї і психолога є тим резервом, який поєднує зусилля сім’ї та школи в інтегративну єдність цілей, оцінок позицій, що може бути підставою для типологій сімей: сприятливий для формування особистості, досить сприятливий для розвитку дитини, сприятливо-нестійкий, слабкий або недостатній для правильного формування особистості дитини, нейтральний, несприятливий, криміногенний. 

Повний текст:

PDF

Посилання


Бычкова О. С. Формирование профессиональной готовности будущего психолога к взаимодействию с дисфункциональной семьей: дис. ... канд. пед. наук.– Калининград, 2006. – 269 с.

Галкина Т. Э. Профессиональная подготовка социального педагога в вузе к работе с семьей: дис. … канд. пед. наук. –Москва, 2006. –178 с.

Генварева Ю. А. Взаимодействие семьи и школы как фактор самореализации подростка: дис. … канд. пед. наук. –Оренбург, 2010. –210 с.

Солодилова ?. В. Профессиональная готовность будущих социальных педагогов в вузе к работе с неполными семьями: дис. ... канд. пед. наук. –Москва, 2009. –271 с.

Яценко ?. Г. Педагогические условия формирования готовности психологов к работе с семьями и детьми «группы риска»: дис. ... канд. пед. наук. – Калининград, 2010. – 189 с.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.