Деякі аспекти моделювання комунікативної складової компетентності інженера
DOI: http://dx.doi.org/10.31548/hspedagog2020.04.018
Анотація
У статті досліджено основні професійні комунікативні знання, уміння та навички сучасного інженера, їх визначення і функції у процесі виконання професійних обов'язків, охарактеризована комунікативна складова компетентності інженера з огляду ділового спілкування. У дослідженні визначено комунікативну складову компетентності як комплекс загальних та спеціальних професійних знань та навичок, необхідних спеціалісту для забезпечення ефективного спілкування як складової його професійної діяльності.
В статті окреслено такі основні критерії професійної комунікативної компетентності інженера як стратегічний запас комунікативних навичок та досвіду, здатність здійснювати іншомовне фахово спрямоване спілкування; знання основ комунікативної культури, які полегшують спілкування і допомагають налагоджувати належні стосунки заради високих досягнень у певній професійній сфері .
У своїй професійній діяльності майбутні інженери повинні володіти фаховою мовою, коректно вести переговори, звертатися до аудиторії, вибудовувати відносини з колегами на етичній основі, вдаватися до нестандартних мовних форм, забезпечувати співпрацю у команді, а також виявляти здатність уникати конфліктів та оперативно реагувати на зауваження співрозмовника у професійних комунікативних ситуаціях, передбачати розвиток розмови та реакції співрозмовника, створювати та підтримувати доброзичлива комунікативна атмосфера на успіх у співпраці.
Повний текст:
PDFПосилання
Amelina S. M. (2008). Teoretyko-metodychni osnovy formuvannia kultury profesiinoho spilkuvannia u studentiv vyshchykh ahrarnykh navchalnykh zakladiv. Avtoref. dys. d. ped. n.: teoriia i metodyka profesiinoi osvity. Kharkiv: KhNPU.
Klymova K. Y. Teoriya i prakty'ka formuvannya movnokomunikaty'vnoyi profesijnoyi kompetenciyi studentiv nefilologichny'x special'nostej pedagogichny'x universy'tetiv : monografiya / Katery'na Yakivna Kly'mova. Zhy'tomy'r : PP "Ruta", 2010.
Krushelnytska Ya.V. Physiology and psychology of work: a textbook / Ya.V. Krushelnytska. K .: KNEU, 2003. 367 p.
Zernecka O. V. Globalnij rozvitok sistem masovoyi komunikaciyi i mizhnarodni vidnosini. K.: Osvita, 1999. 351 p.
Iaroshchuk I.D. (2009). Teoretychne obgruntuvannia profesiohramy ekonomista z pozytsii dilovoi komunikatsii. Retrieved from http://intellect-invest.org.ua/pedagog_editions_e-magazine_pedagogical_science_arhiv_pn_n1_2009_st_31/
T. Ishchenko, N.Rudnytska (2017). Innovative processes in the system of agricultural education in Ukraine, taking into account the french experience. Aktualni problemi pedagogiki, psihologiyi ta profesijnoyi osviti. № 1 Retrieved from http://journals.uran.ua/apppfo/article/view/92502/88282
Rudnytska N.A. (2016). Problema rozrobki osvitnih standartiv inzheneriv agrarnogo profilyu z urahuvannyam dosvidu profesijnoyi pidgotovki agroinzheneriv Franciyi. Aktualni problemi pedagogiki, psihologiyi ta profesijnoyi osviti. № 2. р. 27-31. Retrieved from http://journals.uran.ua/apppfo/article/view/85311
N. A. Rudnytska, Kovtyn K.V. (2020). Сommunicative professional program of a manager from the position of business communication. International journal of philology. Vol. 10. № 3. р. 74-79.
https://doi.org/10.31548/philolog2019.03.074
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.