Сутність поняття «готовність студентів до професійної діяльності»
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog2019.02.048Анотація
У статті подано, що сучасний світ інтенсивно видозмінюється під впливом масового розширення технічної та інформаційної сфер, які в свою чергу позначаються на свідомості особистості. Через те, що різного роду інформація рухається нестримними потоками людина, повинна мати чіткий орієнтир того, чого вона потребує в житті та усвідомлювати своє призначення у світі. Саме тому, завданням сучасної виховної системи є ідентифікувати усі задатки та обдарування особистості та допомогти реалізуватись як успішній людині, яка живе в гармонії зі світом.Посилання
Hazman O. S. (2000) Neklassycheskoe vospytanye: ot avtorskoi pedahohyky k pedahohyke svobody [Non-classical education: from author's pedagogy to the pedagogy of freedom]. M. : Yzdatelskyi dom «Novyi uchebnyk». 296 s.
Dal V. Y. (1989) Tolkovyi slovar typovoho velykorusskoho yazyka [Explanatory dictionary of the typical Great Russian language]. 8-e yzd. M.: Russkyi yazyk. T.3. 699 s.
Dzhems U. (1904) Zavysymost very ot voly y druhye opyty populiarnoi fylosofyy [Dependence of faith on the will and other experiments of popular philosophy]. Sankt-Peterburh : Yzd. M. V. Pyrozhkova. 375.
Dmytryeva O. B. (1999) For-myrovanye psykholohycheskoi hotovnosty molodykh spetsyalystov k professyonalnoi deiatelnosty [Formation of psychological readiness of young specialists for professional activity]. M. 188.
Drobnytskyi O.H. (1997) Poniatye moraly [The concept of morality]. M.: Nauka. 388.
Durai-Novakova K. M. (1988) Formyrovanye professyonalnoi hotovnosty studentov k pedahohyches-koi deiatelnosty [Formation of professional readiness of students for pedagogical activity]. M. 356.
Diachenko M. Y., Kandy-bovych L. A. (1997) Psykholohycheskye problemy hotovnosty k deiatelnosty [Psychological problems of readiness for activity]. Mynsk: Yzd-vo BHU, 1997. 176.
Zaichenko I.V. (2000) Pedahohika [Pedagogics]. K.: Osvita Ukrainy, KNT. 528.
Kryterii otsiniuvannia navchalnykh dosiahnen uchniv u systemi zahalnoi serednoi osvity: 12-balna systema [Criteria for assessing student achievement in the system of general secondary education: 12-point system]. K.-Kh.:Folio. 2000. 146.
Lozova V. I. (2000) Tsilisnyi pidkhid do formuvannia piznavalnoi aktyvnosti shkoliariv [A holistic approach to the formation of pupils cognitive activity]. Khark. derzh. ped. un-t im. H.S. Skovorody. 2-e vyd., dop. Kharkiv: «OVS». 164.
Mariukov A. M. (2000) Deiate-lnostnyi podkhod k yssledovanyiu postupka [An action-oriented approach to the study of the act]. Voprosy psykholohyy. 3. 6-10.
Orlov A. B. (1997) Yzuchenye psykholohycheskykh predposylok razvytyia sklonnostei k professyona-lno-trudovoi deiatelnosty [Studying of psychological prerequisites for development of tendencies to professional and labor activity: author's abstract. dis to acquire a student degree]. M. 17.
Petrovych V. S., Petrovych V. V. (1999) Humanizatsiia pozaurochnoi diialnosti uchniv. Humanizatsiia ta humanitaryzatsiia profesiinoi osvity [Humanization of extra-curricular activity of students. Humanization and humanization of vocational education]. K.: ISDO. 118-122.
Riabchenko V. (2000) Aktualiza-tsiia rozvytku osobystosti studenta yak faktor rozvytku vyshchoi shkoly [Actualization of student development as a factor in the development of higher education]. Osvi-ta. 1. 12-18.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).