Аналіз ефективності транспортних процесів у ланцюгах постачань
Анотація
Анотація. Загальна ефективність ланцюга постачань характеризується як високим рівнем економічної ефективності так і необхідними рівнями стійкості та якості функціонування усіх процесів у ньому, включаючи і ефективність транспортування. Оцінюючи транспортні процеси у ланцюгах постачань необхідно розглядати показники, які є критичними для підтримки необхідного рівня сервісу і найбільш повно характеризують результати виконаної роботи з погляду споживача. Найважливішими факторами в даному відношенні є час транспортування, собівартість перевезень та продуктивність.
В статті розглянуто основні методичні підходи до оцінки ефективності функціонування ланцюгів постачань та проведене удосконалення математичних моделей оцінки впливу виробничих показників транспортування на розмір транспортних витрат в ланцюгах постачань. Розроблено методологічний підхід, що дозволяє зв'язати складові моделей ефективності управління запасами, у ланцюгах постачань з продуктивністю транспортного процесу та врахувати основні чинники, що впливають на тривалість перевезення.
Ключові слова: ефективність, ланцюг постачань, продуктивність, собівартість, транспортний процес, управління запасами, час.
Посилання
Англо-русский толковый словарь логистическихтерминов. URL: http://ocean.mstu.edu.ru/docs/files/ 20120202_1412-2.pdf.
Ballou R. Business Logistics Management. Pierson:Prentice-Hall Entertainment, Inc., 2003. 816 р.
Beamon B. M. Measuring supply chain performance.International Journal of Production Management. 1999. № 19. P. 275–292.
Bullinger H. J., Kuhner M. Analysing supply chainperformance using a balanced measurement method. International Journal of Production Research. 2002. № 40. P. 3533–3543.
Chan F. T. S., Qi H. J. An innovative performancemeasurement method for supply chain management. Supply Chain Management: An International Journal. 2003. № 3. P. 209–223.
Hausman W. Financial Flows & Supply ChainEfficiency. Visa Commercial Solutions 2005. URL: http://www.visa-asia.com/ap/sea/commercial/corporates /includes/uploads/Supply_Chain_ Management_Visa.pdf.
Hee-Yong L., Young-Joon S., Din-woodie J. Supplychain integration and logistics perfor-mance: the role of supply chain dynamism. The International Journal of Logistics Management, 2016. Volume 27. Issue 3. Р. 47–58.
Keebler J. S., Manrodt K. B., Durtsche D. A.,Ledyard D. M. Keeping Score: Measuring the Business Value of Logistics in the Supply Chain. Oak Brook, IL: Council of Logistics Management, 1999. 330 p.
Lukinskiy V., Dragomirov V.Methods of evaluatingtransportation and logistics operations in supply chains.
Transport and Telecommunication. 2016. Volume 17. № 1. Р. 55–59.
References
English-Russian explanatory dictionary of logisticsterms. (2018). http://ocean.mstu.edu.ru/docs/files/201202 02_1412-2.pdf.
Ballou, R. (2003). Business Logistics Management.Pierson: Prentice-Hall Entertainment, Inc.
Beamon, B. M. (1999). Measuring supply chainperformance. International Journal of Production Management. № 19. 275-292.
Bullinger, H. J., Kuhner, M. (2002). Analysingsupply chain performance using a balanced measurement method. International Journal of Production Research. № 40. 3533-3543.
Chan, F. T. S., Qi, H. J. (2003). An innovativeperformance measurement method for supply chain management. Supply Chain Management: An International Journal. № 3. 209-223.
Hausman, W. (2005). Financial Flows & SupplyChain Efficiency/Visa Commercial Solutions. URL: http://www.visa-asia.com/ap/sea/commercial/corporates /includes/uploads/Supply_Chain_ Management_Visa.pdf. –Title from the screen.
Hee-Yong, L., Young-Joon, S., Din-woodie, J.(2016). Supply chain integration and logistics perfor-mance: the role of supply chain dynamism. The International Journal of Logistics Management, Volume 27.Issue 3. 47-58.
Keebler, J. S., Manrodt, K. B., Durtsche, D. A.,Ledyard, D. M. (1999). Keeping Score: Measuring the Business Value of Logistics in the Supply Chain. Oak Brook, IL: Council of Logistics Management.
Lukinskiy, V., Dragomirov, V. (2016). Methods ofevaluating transportation and logistics operations in supply chains. Transport and Telecommunication, Volume 17. № 1. 55-59.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).