Туризм як складова національної економіки України



DOI: http://dx.doi.org/10.31548/bioeconomy2020.02.066

S. Mosiiuk, I. Mosiiuk, V. Mosiiuk

Анотація


Проблематика підвищення ефективності діяльності туристичних підприємств, оцінка потенціалу туристичних ресурсів в Україні й розвиток міжнародної туристичної діяльності є актуальним сьогоденням. У даній статті  проаналізовано й обґрунтовано розвиток туристичного бізнесу в Україні як пріоритетної складової національної економіки, висвітлено реальний та потенційний ресурсний потенціал для розвитку рекреаційно – туристичної сфери в Україні, наведено деталізацією заходів задля виходу країни на світовий туристичний ринок.

Туристичний бізнес  сприятиме збільшенню надходжень до бюджетів, сприятиме зростанню зайнятості населення, в тому числі і у сільській місцевості, і через привабливий туристичний  потенціал в Україні можливе залучення інвестицій. Все це потребує удосконалення маркетингового, інформаційного та рекламного забезпечення туристично – рекреаційного потенціалу країни.

У разі глобалізації туризму Україна має зробити цю галузь однією з перспективних та інноваційно привабливих галузей економіки. Держава зі своєї сторони має сприяти розвиткові туристичної індустрії та дотриманням якості послуг, що надаватимуться. Інтеграційний процес між тим полягатиме у впровадженні європейських норм і стандартів в освіті й туризмі та  поширенні культурних, наукових здобутків. 2020 рік визнано роком розвитку туризму в Україні. Це надає «зелене світло» туристичній підприємницькій діяльності.

Отже,  проаналізувавши стан та перспективи розвитку туристичного бізнесу в Україні, варто зазначити, що ця галузь стає однією із пріоритетних сфер підвищення економіки держави. Історичний, культурно – етнографічний, гастрономічний, санаторно – курортний потенціали країни у разі створення сприятливих умов для інвестицій та належного маркетингу виведуть країну у світові лідери туристичної індустрії.


Повний текст:

PDF

Посилання


Bobrytsʹka, N. (2014) Marketynh v upravlinni turystychnymy destynatsiyamy .Marketynh v Ukrayini, 4, 39-47.

Bartoshchuk, O. V. Otsinka rozvytku turyzmu v Ukrayini. Investytsiyi: praktyka ta dosvid,7, 82-86.

Zikeyeva, S. H. (2013) Turystychna haluzʹ Ukrayiny v period yevrointehratsiyi: sotsialʹno-ekonomichnyy aspekt. Ekonomika i menedzhment kulʹtury, 1,74-82.

Kozlovsʹkyy, R. (2014) Ukrayina: turystychnyy rukh – 2013. Ukrayinsʹkyy turyzm, 1, 26-28.

Mosiyuk, S.I., Mosiyuk, I.P.,& Mosiyuk, V.I. (2016). Rozvytok ukrayinsʹkoho sela cherez zelenyy turyzm, 247, 75-82.

Mosiyuk, S.I., Mosiyuk, I.P., & Mosiyuk, V.I.(2016). Vazheli derzhavnoho rehulyuvannya hospodarsʹkoyi diyalʹnosti krayiny v rynkovykh umovak,247, 134-141.

Okhrimenko, A. (2014) Dosvid yevropeysʹkykh krayin finansuvannya turyzmu. Visnyk Lʹvivsʹkoho universytetu, 34,160-167.

Ofitsiynyy internet-sayt Derzhavnoyi sluzhby turyzmu i kurortiv. Retrieved from www.tourism.gov.ua

Pro skhvalennya Stratehiyi rozvytku turyzmu ta kurortiv na period do 2026 roku. Retrieved from http://www.kmu.gov.ua/control/ru/cardnpd?docid=249826501

Savelʹev, L. A. (2001). Ynvestytsyonnaya pryvlekatelʹnostʹ korporatsyy predprynymatelʹskoho typa. Ekonomika: problemy teoriyi ta praktyky, 82, 88-96.

Sarychev, V. I. (2014). Stan ta perspektyvy svitovoyi ta natsionalʹnoyi sfer turyzmu v konteksti lyudsʹkoho rozvytku, 2, 80-84.

Tkachenko, T. I. (2006). Stalyy rozvytok turyzmu: teoriya, metodolohiya, realiyi biznesu.Monohrafiya . Kyyiv: Natsionalʹnyy torhovelʹno - ekonomichnyy universytet.

Turystychni potoky. Derzhavna sluzhba statystyky Ukrayiny. Retrieved from http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2007/tyr/tyr_u/potoki2006_u.htm

Shevchenko, S. (2013). Perspektyvy yevropeysʹkoyi intehratsiyi rynku turystychnykh posluh ukrayiny, 23.2, 124-130.

Shpak, L. O. (2014). Instytutsiyne rehulyuvannya rozvytku turystychno- rekreatsiynoho kompleksu, 5, 32-35.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.