Розвиток туристичного бізнесу в період пандемії



DOI: http://dx.doi.org/10.31548/bioeconomy2020.04.010

I. P. Kudinova, I. Krasuk

Анотація


Дослідження розвитку туристичного бізнесу в період пандемії сьогодні є актуальною проблемою. Епоха пандемії дала нам новий набір пріоритетів. Ми потребуємо передових, але простих у використанні інноваційних технологій зараз більше, ніж будь-коли раніше. Інноваційний підхід у туристичному бізнесі може зводитися до використання не лише прогресивних інформаційних технологій і випуску нових послуг, але й цілого комплексу нововведень, що зачіпають усі сфери в області управління (управління якістю, фінансами, персоналом і так далі). Водночас найбільш ефективною інноваційна політика підприємства буде в разі одночасного впровадження різних типів інновацій. У статті узагальнено та систематизовано сучасні інноваційні технології, які застосовуються в туристичному бізнесі під час пандемії для підвищення конкурентоздатності галузі. Вказано, що саме інноваційні технології є найважливішою частиною індустрії туризму і подорожей, допомагаючи бізнесу в повсякденній роботі, а також покращуючи якість обслуговування клієнтів. Розглянуто технологічні досягнення, які в даний час залишають свій слід у галузі і, згідно з різними дослідженнями, призведуть до значних короткострокових змін у технологічних тенденціях на 2021 рік. Указано, що під час пандемії, спричиненої COVID-19, саме туризм постраждав найбільше, зокрема через обмежувальні заходи, які запроваджують держави на пересування громадян, карантин, заборону авіаперевезень тощо.  Наголошено, що розвиток інноваційних технологій виступає найважливішою умовою забезпечення ефективного та прибуткового господарювання туристичної сфери під час пандемії. Для того, щоби протистояти сьогоднішнім викликам туристичному бізнесу потрібно впроваджувати креативні ідеї для мінімізації своїх втрат, що можливо саме завдяки інноваційним технологіям. 

Ключові слова


пандемія, туризм, бізнес, інноваційні технології

Повний текст:

PDF

Посилання


Business Magazine (2020), “Coronavirus will cause $ 2.1 trillion in damage to world tourism – research”, [Online], available at: https://business.ua/news/9513-koronavirus-zavdast-svitovomu-turizmu-2-1-trln-zbitkivdoslidzhennya (Accessed June 26, 2020).

WTTC (2020), “Safe Travels: Global Protocols & Stamp for the New Normal”, available at: https://wttc.org/COVID-19/Safe-Travels-Global-Protocols-Stamp (Accessed June 26, 2020.

Tourism Economics (2020), “Global Travel: Data, Models, and Intelligence”, available at: https://www.tourismeconomics.com/ (Accessed June 26, 2020). 7. U.S. Travel Association (2020), “COVID-19 Travel Industry Research”, available at: https://www.ustravel.org/toolkit/covid-19-travel-industry.

UN WTO (2020), “International tourist arrivals could fall by 20-30% in 2020”, available at: https://www.unwto.org/news/international-tourism-arrivals-could-fall-in-2020 (Accessed June 26, 2020).

Romanova, A. (2020), “Tourism after quarantine: how the pandemic affected the industry and changed it”, Dyvys.info, [Online], available at: https://dyvys.info/2020/05/14/turyzm-pislya-karantynu-yak-pandemiya-vplynula-nagaluz-i-zminyla-yiyi/ (Accessed June 26, 2020).


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.