Інноваційний маркетинг як ефективний інструмент успіху бізнесу



DOI (PDF): http://dx.doi.org/10.31548/bioeconomy2021.01.001

Oksana Zhuk

Анотація


У статті обґрунтовано та висвітлено теоретичні засади і механізми розвитку інноваційного маркетингу з урахуванням сучасних європейський практик та національних особливостей.

У процесі дослідження використано діалектичні методи пі­знання процесів і явищ, використано монографічний метод, за допомогою якого проведено аналіз еволюції наукових здобутків украї­нських та іноземних вчених щодо проблем розвитку інноваційного маркетингу, емпіричний метод комплексної оцінки сучасного стану інноваційної діяльності як ефективного інструменту успіху бізнесу, порівняльного аналізу різноманітності видів інновацій, що створює можливості і передумови для більш активного їх застосування підприємствами різних сфер діяльності і сприяє досягненню успіху бізнесу, а також абстрактно-логічний метод, за допомогою якого розроблені теоретичні узагальнення та формулювання висновків.

При вивченні питань розвитку інноваційного маркетингу в Україні та в деяких європейських державах окреслено сучасний стан інновацій та проаналізовано його економічні аспекти. Виявлено головні результати сучасних трансформацій щодо інноваційного маркетингу та визначено, що він є системною інтеграцією повного інноваційного циклу: від розгляду ринкової кон’юнктури інноваційних продуктів, їх бізнес-планування, реалізації, просування інноваційних товарів на ринок, реалізації інновацій та отримання доходу.

Маркетинг інновацій відрізняється від традиційного маркетингу тим, що він пов’язаний не з реальним продуктом, а з нововведеннями та оцінкою ефективності їх розробки та просування в інноваційній діяльності. Поряд зі змінами, що постійно відбуваються, доцільно сформулювати визначення інноваційного маркетингу як комплексної системи підприємства, спрямованої на аналіз і управління нововведеннями на основі маркетингової інформації і за допомогою маркетингових засобів та передбачає реалізацію поставлених завдань із застосуванням інноваційних маркетингових засобів, що і сприятиме успіху бізнесу в цілому.


Ключові слова


інноваційний маркетинг, інновації, ефективність, успіх бізнесу, концепція діяльності підприємства, концепції маркетингу, потреби споживачів, попит виробників, запити суспільства.

Повний текст:

PDF

Посилання


Sekerin, V.D. (2020). Innovatsionnyiy marketing [Innovative marketing]. Moskva: INFRA-M. Retrieved from https://znanium.com/catalog/product/1081623

Demchenko, A. (2019). Marketyngovi innovaciyi v umovax kryzy [Marketing innovations in a crisis] Marketyng i menedzhment innovacij, 4, II. Retrieved from https://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2011_4_2_101_109.pdf

Fatxutdinov, R.A. (2011). Innovatsionnyiy menedzhment [Innovative management]. StP.: Piter.

Volkova, L.O. (2016). Innovacijna aktyvnist: vyznachennya ta faktory vplyvu [Innovative activity: definitions and factors of influence]. Naukovyj visnyk Xersonskogo derzhavnogo universytetu, 7, 1. Retrieved from http://www.ej.kherson.ua/journal/economic_17/1/16.pdf

Kubahov, P.S. (2018). Marketyng innovacij chy novyh produktiv? [Marketing innovations or new products?]. Marketyng, 6, 41-50. Retrieved from https://economyandsociety.in.ua/journals /18_ukr/46.pdf

Kotler, F. & Keller, K.L. (2001). Marketing, menedzhment [Marketing, management]. SPb: Piter.

Tukkel, I.L., Surina, A.V. & Kul’tin N.B. (2019). Upravlenie innovacionnimi proektami [Management of innovative projects]. Uchebnik pod red. I.L. Tukkelya. SPb: BHV-Peterburg.

Gryzovska, L.O. (2019). Innovacijnyj marketyng yak instrument perevedennya ekonomiky Ukrayiny na novyj shlyax rozvytku [Innovative marketing as a tool for transferring Ukraine's economy to a new path of development]. Marketyng v Ukrayini, 61, 18-29. Retrieved from https://economyandsociety.in.ua/journals/16_ukr/46.pdf

Arefieva, O.V. & Korenkov O.V. (2004). Upravlinnia potentsialom rozvytku promyslovykh pidpryiemstv [Management of industrial enterprise development potential]. K.: HROT.

Kozlovskyi, S, Baidala, V., Tkachuk, O. & Kozyrska, T. (2018). Managament of the Sustainable Development of the Agrarian Sector of the Regions of Ukraine. Montenegrin Journal of Economics, 14(4), 175-190. DOI: 10.14254/1800-5845/2018.14-4.12


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.