Педагогічні умови формування моральної відповідальності сільської молоді
Анотація
У статті обґрунтовано педагогічні умови формування моральної відповідальності, зокрема: вмотивованість сільської молоді до морально відповідальної поведінки, що передбачає актуалізацію ряду потреб; врахування у формах, методах і засобах формування моральної відповідаль- ності соціокультурної специфіки сільського регіону; формування моральної відповідальності у колективі; передача сільській молоді знань про моральну відповідальність; формування моральної відповідальності у праці; формування моральних переконань на засадах ноосферогенезу, філософсько-світоглядної системи, що фокусує увагу на важливому пріоритеті сучасності – збереженні життя на Землі.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).