Соціальна відповідальність бізнесу
Abstract
Розглянуто як теоретичні питання становлення сис-теми соціальної відповідальності бізнес-структур в Україні в умовахринкової економіки. Розкрито окремі практичні аспекти та визначено
основні актуальні питання сучасного розвитку і закріплення соціально
спрямованої діяльності компаній, що вже у своїй діяльності використо-вують норми міжнародного стандарту ISO 26000:2010 «Керівництво з
соціальної відповідальності». Визначено сутність поняття соціальної
відповідальності бізнесу, розглянуто рівні її реалізації, а також соціальні
програми, в межах яких можлива соціалізація діяльності господарських
одиниць України.
Коротко проаналізовано міжнародний та вітчизняний досвід роз-витку соціальної відповідальності. Обґрунтовано необхідність нерегла-ментаційного підходу до соціалізації підприємств, через визнання го-ловного принципу – «добровільна соціальна активність заради резуль-тату, а не заради вигоди». Розкрито та обґрунтовано інституційне
поле, в межах якого можливе найефективніше впровадження постула-тів соціальної відповідальності з найменшим обтяженням для всіх
учасників даного процесу, але за максимального досягнення основної
мети – підвищення рівня розвитку суспільства в умовах раціонального
використання біоресурсного потенціалу. Наведено аналітичну оцінку
сучасного стану соціальної відповідальності бізнесу. Запропоновано
дискусійні питання щодо проблем розвитку соціальної відповідальності
бізнесу в умовах становлення ринкової економіки.
Downloads
Issue
Section
Article
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).