Стратегічне управління вирішенням соціальних проблем аграрного бізнесу
Abstract
У сучасних умовах господарювання для сільськогоспо-дарських підприємств становлення соціально-відповідального бізнесусупроводжується набуттям конкурентних переваг: залученням високо-кваліфікованих працівників, формуванням інвестиційного авторитету
компаній, прибутковістю і сталим розвитком. Обираючи шлях соціальної
відповідальності, вони повинні визначити декілька пріоритетних напрямів
розвитку, досягти в них максимальної ефективності і з набуттям досвіду
розширити перелік заходів та сформувати стратегію корпоративної
соціальної відповідальності, що, у свою чергу, може стати ідеологією гос-подарювання та сприятиме досягненню стійкого соціально-економічного
розвитку.
Розглянуто теоретичні підходи до визначення категорії «соціаль-на відповідальність». Досліджено окремі аспекти соціальної відповідаль-ності діяльності сільськогосподарських підприємств та її інтеграції в
стратегію подолання системної кризи аграрного виробництва.
Дослідженням встановлено, що реалізація принципів соціальної від-повідальності аграрного бізнесу та їх вплив на інноваційний розвиток га-лузі, повинна забезпечити гармонізацію всіх складових економічного по-тенціалу підприємства та акцентувати на соціальній відповідальності
бізнесу як пріоритетного чинника становлення ефективної соціально
орієнтованої ринкової економіки України. Відображення в стратегії під-приємств нової сучасної парадигми розвитку економічних відносин агро-промислової сфери повинне здійснюватися як результат синергетичної
дії її елементів, у структурі якої домінантну роль відіграє соціальна орієнтація нарощення ринкової вартості бізнесу
Downloads
Issue
Section
Article
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).