Конкурентоспроможність сільськогосподарських підприємств на ринку продукції рослинництва
Abstract
Розглянуто основні підходи щодо формування конкурентних переваг сільськогосподарських підприємств та впровадження їх у практику господарювання для підвищення конкурентоспроможності українських товаровиробників на ринках агропродовольчої продукції. Поняття «конкуренція сільськогосподарських підприємств» пропонується трактувати, як протистояння сталого – інноваційному, де конкуруючі економічні суб’єкти розглядають структуру ринку та аналізують рівень свободи продавця і покупця на ньому, поставивши собі за мету якомога повніше задовольнити потреби покупця, отримуючи при цьому найбільший прибуток.
Конкурентоспроможним автори вважають виробництво, яке здійснює у процесі своєї виробничої діяльності економічний суб’єкт сільського господарства, що розкриває його як загальну модель ринково орієнтованого господарювання сільськогосподарського підприємстваз конкретизацією способів і методів її побудови, певним переліком організаційно-економічних дій, які необхідно здійснити для забезпечення конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств на ринках їх продукції.
Обґрунтовано також організаційно-економічний механізм формування конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств.
Downloads
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).