Чинники, що впливають на розвиток відносин у процесі спільної діяльності підприємств-партнерів
Анотація
Проблеми розвитку взаємодії між учасниками бізнеспроцесів у межах концепції маркетингу відносин нині є доволіактуальними. Розробка дієвого організаційно-економічного механізму
реалізації концепції потребує вивчення й оцінки чинників, які впливають
на формування і визначають розвиток взаємовідносин у процесі всієї
спільної діяльності підприємців-партнерів.
Мета дослідження – визначення основних чинників, які впливають на
формування та розвиток міжфірмових взаємовідносин у підприємницькій
мережі. Теоретично обґрунтовано особливості взаємовідносин у процесі
спільної діяльності підприємств. Визначено, що проведення комплексної
оцінки й виміру ефективності взаємовідносин – необхідна частина для
успішного розвитку діяльності підприємств.
Розглянуто теоретичні та прикладні аспекти концепції взаємин
партнерів. Виділено основні показники ефективності взаємодії, які є
результатом оцінки роботи партнерів один із одним. Визначено та
детально розглянуто чинники, які визначають ефективний розвиток
взаємовідносин. Помічено, що на їх розвиток у процесі спільної
діяльності підприємств впливають чинники, які мають різну природу та
механізми. Запропоновано систематизувати ці чинники за їх впливом на
процес формування та розвитку взаємин.
Завантаження
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).