Інноваційна складова у підготовці молодших спеціалістів як важливий економічний чинник сталого розвитку сільських територій та самозайнятості населення
Анотація
Проаналізовано алгоритми сталого розвитку сільськихтериторій України. Розглядаючи тенденції професійної підготовки фахівців
аграрної сфери, автор зупиняється на важливості застосування нових,
інноваційних технологій і методів навчання та перепідготовки,
розширення знань на наукових засадах з урахуванням концепції освіти
впродовж життя в ланці неперервної професійної освіти.
Визначено пріоритетність та особливості впровадження
інноваційної політики у систему практичного навчання при підготовці
спеціалістів середньої ланки на прикладі Житомирського агротехнічного
коледжу. Можливість використання позитивних здобутків у розвитку
професійної підготовки фахівців коледжів і технікумів, може стати
важливим компонентом у стійкому розвитку сільських територій та
визначити прогностичні напрями їх розвитку в Україні.
Завантаження
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).