Еволюція ролі комунікаційної компоненти в концепціях маркетингу
Анотація
Розглянуто етапи еволюції концепцій маркетингу:удосконалення виробництва, удосконалення товару, інтенсифікації
комерційних зусиль, маркетингова концепція, концепція соціальноетичного маркетингу, концепція холістичного маркетингу та
комунікаційна концепція. Встановлено, що вибір комплексу
інструментів маркетингової діяльності компанії залежить від головної
мети її діяльності та ринкової орієнтації.
Досліджено роль комунікаційної компоненти в цьому процесі.
Встановлено передумови формування комунікаційної концепції маркетингу,
яка визначає комунікації як ключовий елемент в управлінні маркетингом.
Серед найважливіших економічних чинників визначено: домінування в
економіці нового технологічного устрою, підвищення загального рівня
науково-технічного та культурного розвитку суспільства, розширення
систем інформаційного обміну, створення ринку інформації та знань,
формування глобального інформаційно-комунікаційного простору.
Узагальнено, що процес становлення нового інформаційного
суспільства, домінуючими в якому є інформаційні потоки між учасниками
ринку, зумовлює трансформацію головної мети діяльності компанії:
перенесення акценту діяльності підприємства з виробництва товару
та комерційних зусиль щодо його просування на встановлення
довготривалих взаємовигідних відносин зі споживачами, державою,
партнерами та суспільством, а також усередині організації, основним
фактором успіху яких є маркетингові комунікації.
Завантаження
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).