Аналіз застосування основних інструментів комплексу маркетингу на переробному підприємстві
Анотація
Умовою економічного розвитку підприємства є йогоактивна діяльність на ринку. Особливу роль при цьому відіграють змінні
контрольовані чинники (інструменти) маркетингу, сукупність яких
підприємства використовують, щоб викликати бажану відповідну
реакцію з боку цільового ринку. Унаслідок цього, а також швидкого
розвитку сучасного ринку, зростаючої уваги до підвищення якості
товарів, зміни в цінах та спрямованості на споживачів, існує потреба в
постійних дослідженнях комплексу маркетингу, його взаємодії із
зовнішнім середовищем, особливостей використання основних
інструментів маркетингу в діяльності підприємства.
Класичне визначення маркетинг-міксу з «чотирма P»: товар
(product), ціна (price), місце або розподіл (place), просування (promotion),
запропоноване відомим маркетологом Джеромом МакКарті, стало
загальноприйнятим та найчастіше використовується в процесі
управління маркетингом [1].
Для досягнення поставленої мети в роботі використано такі
загальнонаукові методи досліджень, як порівняння, узагальнення та
аналізу. Завдяки проведеному дослідженню, у статті розкрито суть
основних інструментів комплексу маркетингу, при цьому основну увагу
було зосереджено на класичній концепції «4Р».
Аналіз основних інструментів комплексу маркетингу ПАТ
«Житомирський маслозавод» свідчить, що основні елементи комплексу
маркетингу ефективно взаємодіють між собою, із зовнішнім середовищем,
що проявляється: у виробництві широкого, насиченого асортименту продукції належної якості відповідно до стандартів ДСТУ, ІSО, «Органік
Стандарт» та з яскравою впізнаваною упаковкою; встановленні ціни з
використанням основних стратегій ціноутворення, у тому числі з
урахуванням купівельної спроможності споживачів; наявності
опосередкованих каналів розподілу, що дають підприємству змогу
інтенсивно розповсюджувати товари на ринку; в активному просуванні
продукції за допомогою елементів системи маркетингових комунікацій.
Комплекс маркетингу, розроблений для підприємств виробничої,
переробної сфери, сфери торгівлі тощо, постійно трансформується і
еволюціонує, адаптуючись до різних галузей, що активно розвиваються
у сучасних умовах, тому питання аналізу комплексу маркетингу та
його елементів на прикладі конкретних підприємств потребуватиме
подальшого вивчення та дослідження.
Завантаження
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).