Удосконалення маркетингової політики цукрових заводів
Анотація
Визначено ефективність виробництва цукровихбуряків та цукру в Україні за період з 2001 до 2015 року. Досліджено
передумови негативних змін у цукровій галузі України. Обсяг
виробництва цукру в Україні значною мірою залежить від валового
збору цукрових буряків, їх врожайності та площі посіву. Розроблено
поліноміальну модель, яка описує рівень урожайності цукрових буряків в
Україні за 1913–2015 роки, здійснено прогноз урожайності цукрових
буряків до 2017 р., який передбачає її підвищення на 28%.
Визначено необхідність застосування маркетингових засад на
підприємствах цукрової галузі. Обґрунтовано напрями диверсифікації
товарної пропозиції цукрових заводів, що сприятиме підвищенню
ефективності цукробурякового виробництва. В умовах загострення
проблеми забезпечення нашої держави енергоносіями доречно
пришвидшити й урізноманітнити виробництво альтернативних видів
палива, зокрема біоетанолу та біогазу.
Визначено шляхи підвищення ефективності цукробурякового
виробництва та забезпечення сталого розвитку підприємств галузі,
що потребує активізації державної підтримки товаровиробників.
Отримані результати дослідження є підґрунтям для вирішення
практичних проблем сільськогосподарських підприємств галузі та
аграрного виробництва в цілому.
Завантаження
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).