Корекція емоційної сфер дошкільника засобам гри

Автор(и)

  • А. І. Блозва
  • О. М. Красуля

Анотація

У статті ми спробували окреслити перспективи вивчення
емоційних порушень у дітей дошкільного віку і можливих шляхів корекції
за допомогою гри. Дитина починає усвідомлювати своє «Я», свою
активність, діяльність, починає об'єктивно себе оцінювати.
Утворюється супідрядність мотивів: можливість підпорядкувати свої
безпосередні спонукання усвідомленим цілям. Малюк навчається в
певних межах керувати своєю поведінкою і діяльністю, передбачити її
результат і контролювати виконання. Ускладнюється емоційне
життя дошкільника: збагачується зміст емоцій, формуються вищі
почуття. Маленька дитина не вміє керувати емоціями. З розвитком
емоційної сфери у дошкільника почуття стають більш раціональними,
підпорядковуються мисленню. Але це відбувається, коли дитина
засвоює норми моралі і співвідносить з ними свої вчинки.

Завантаження