Корекція емоційної сфер дошкільника засобам гри
Анотація
У статті ми спробували окреслити перспективи вивчення
емоційних порушень у дітей дошкільного віку і можливих шляхів корекції
за допомогою гри. Дитина починає усвідомлювати своє «Я», свою
активність, діяльність, починає об'єктивно себе оцінювати.
Утворюється супідрядність мотивів: можливість підпорядкувати свої
безпосередні спонукання усвідомленим цілям. Малюк навчається в
певних межах керувати своєю поведінкою і діяльністю, передбачити її
результат і контролювати виконання. Ускладнюється емоційне
життя дошкільника: збагачується зміст емоцій, формуються вищі
почуття. Маленька дитина не вміє керувати емоціями. З розвитком
емоційної сфери у дошкільника почуття стають більш раціональними,
підпорядковуються мисленню. Але це відбувається, коли дитина
засвоює норми моралі і співвідносить з ними свої вчинки.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).