Особливості педагогічної діяльності викладачів в системі вищої освіт США
Анотація
В статті детально розглянуті особливості педагогічної
діяльності викладача вищого аграрного навчального закладу. Особлива
увага приділяється педагогічній майстерності викладача, його
активній життєвій позиції. Автор дає детальну характеристику посад
асистента, лектора, інструктора, асистент-професора, доцента,
професора та інших, даючи повну характеристику кожній посаді. В
статті розкривається питання щодо особливостей оцінювання
діяльності викладача адміністрацією закладу, колегами, студентами,
громадкістю. Варто відмітити, що американська система освіти має
посаду, аналогів якій немає в Україні – це посада академічного куратора.
Автор описує особливості педагогічної діяльності, а також коло
обов’язків тих викладачів, що обіймають дані посади.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).