Особливості дистанційного викладання дисципліни «ґрунтознавство з основами геології» для студентів агрономічної спеціальності
DOI: http://dx.doi.org/10.31548/hspedagog15(2).2024.41-52
Анотація
У статті досліджено питання організації вивчення дисципліни «Ґрунтознавство з основами геології» студентами І курсу ООС «Бакалавр» за спеціальністю 203 – садівництво, плодоовочівництво та виноградарство в системі дистанційного та змішаного навчання. Мета дистанційного навчання – надати можливість отримати знання всім, хто бажає отримати професію чи підвищити свою професійну кваліфікацію. Зміна спрямованості навчального процесу та основних підходів до методики викладання в Україні зумовлена впливом соціально-політичних факторів, до яких введено в країні воєнний стан, стрімке поширення коронавірусної інфекції та відповідні обмеження, викликані цими подіями. Специфіка викладання всіх вузькопрофільних дисциплін, у тому числі й «Ґрунтознавства з основами геології», потребує спеціальної термінології, лексики для її функціонування. Актуальність даної теми має місце в сучасному освітньому середовищі, адже якісне викладання дисциплін неможливе без використання засобів і можливостей, які надають Інтернет та комп’ютерні технології. Окреслено переваги та недоліки дистанційного навчання викладачів та студентів у контексті впровадження технології e-learn. Представлені матеріали для заповнення лекційної, лабораторної, самостійної частин курсу «Ґрунтознавство з основами геології». Подано тематику лекційної частини курсу та тематику лабораторних робіт. Обговорюються питання специфіки засвоєння лабораторного практикуму з курсу за змішаною формою навчання, оскільки здобувач не завжди може мати можливість проводити лабораторні дослідження під час дистанційного навчання. Окремі лабораторні роботи вимагають безпосередньої участі як викладача, так і студента. Подано структуру курсу, особливості роботи з курсом.
Посилання
Afanasieva O., Lalazarova N., Honcharova S. Osoblyvosti dystantsiinoho vykladannia tekhnichnykh dystsyplin. Orhanizatsiia ta upravlinnia. 2021 2. https://doi.org/10.30837/nc.2021.3.29
Victoria Rolfe, Rolf Strietholt, Kajsa Yang Hansen, Does inequality in opportunity perpetuate inequality in outcomes? International evidence from four TIMSS cycles, Studies in Educational Evaluation. Volume 71. 2021. https://doi.org/10.1016/j.stueduc.2021.101086
Diachenko A.V. Osoblyvosti vprovadzhennia dystantsiinykh tekhnolohii pry vykladanni dystsypliny «Tekhnolohii maketuvannia ta modeliuvannia». Scientific and pedagogical internship Republic of Poland. May 16 June 26. 2022. URL: http://baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/view/285/7840/16386-1.
Strilets V.V Zahalnoievropeiski rekomendatsii z movnoi osvity shchodo rivniv volodinnia pysmovym perekladom. Prodovolcha ta ekolohichna bezpeka v umovakh viiny ta povoiennoi vidbudovy: vyklyky dlia Ukrainy ta svitu: mat. Mizhn. nauk.-prakt. konf., sektsiia 4: Yakist osvity ta humanitarna nauka v umovakh viiny ta hlobalnykh vyklykiv. Kyiv. 2023. 358с.
Kniazheva I. A. Pedahohika: Navchalnyi posibnyk dlia zdobuvachiv osvity pershoho osvitnoho rivnia (bakalavr) spetsialnosti 014.021 Serednia osvita (Anhliiska mova ta literatura). Odesa. Universytet Ushynskoho. 2023. 110 с.
Azhazha, M. The state electronic support for the process of modernization of higher education of Ukraine. Investytsiyi: Praktyka Ta Dosvid. 2019. 1. 70. https://doi.org/10.32702/2306-6814.2019.1.70
Morze N.V., Hlazunova O.H., Mokriiev M.V. Metodyka stvorennia elektronnoho navchalnoho kursu (na bazi platformy dystantsiinoho navchannia Moodle: Navchalnyi posibnyk. – К.: 2016. – 240с. URL: https://drive.google.com/file/d/0B2ysJED05tFIengxcnNVWWRYZGc/view?pli=1&resourcekey=0-CXkRhjhhrSGaWyaNEdU7Jg
Miladin Stefanovic The objectives, architectures and effects of distance learning laboratories for industrial engineering education, Computers & Education, Volume 69. 2013. Pages 250-262. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2013.07.011.
Pysarska N.V., Nemertsova O.E., Cherniavska S.M. Osoblyvosti vykladannia dystsypliny «Terminoznavstvo» dlia studentiv zakladiv vyshchoi osvity v umovakh rozvytku dystantsiinoho navchannia. Innovatsiina pedahohika. Teoriia i metodyka navchannia. 48. T. 2. 2022. https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2022/48.2.16
Yue Ma, Xueyuan Qin. Measurement invariance of information, communication and technology (ICT) engagement and its relationship with student academic literacy: Evidence from PISA. Studies in Educational Evaluation, 68. 2021. https://doi.org/10.1016/j.stueduc.2021.100982.
Kayode C.V. Ekwunife-Orakwue, Tian-Lih Teng. The impact of transactional distance dialogic interactions on student learning outcomes in online and blended environments, Computers & Education. 78. 2014. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2014.06.011
Damjan Fujs, Simon Vrhovec, Boštjan Žvanut, Damjan Vavpotič, Improving the efficiency of remote conference tool use for distance learning in higher education: A kano based approach. Computers & Education, 181. 2022. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2022.104448.
Lars de Vreugd, Renée Jansen, Anouschka van Leeuwen, Marieke van der Schaaf. The role of reference frames in learners’ internal feedback generation with a learning analytics dashboard, Studies in Educational Evaluation. 79. 2023. https://doi.org/10.1016/j.stueduc.2023.101303
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.