Підготовка майбутніх лікарів ветеринарної медицини до англомовного професійного спілкування засобами ситуаційних завдань
DOI: http://dx.doi.org/10.31548/hspedagog15(2).2024.144-148
Анотація
У статті розглянуті можливості та ефективність використання методу вирішення професійних ситуацій у процесі підготовки майбутніх лікарів ветеринарної медицини до професійної англомовної комунікації. Обґрунтовано доцільність формування фахової комунікації у майбутніх фахівців ветеринарної медицини. З’ясовано суть іншомовної професійної комунікації, яка є невід’ємним складником професійної компетентності сучасного фахівця. Наголошується, що потужний потенціал для розвитку професійної англомовної комунікації має застосування професійних ситуацій – ситуаційних завдань чи проблем, з якими ветеринарний лікар може зіштовхнутися у своїй практиці. Ситуаційні завдання спрямовані на реалізацію таких функцій, як організація пізнавальної та самостійної діяльності, результативна та корекційна функції. Схарактеризовано вимоги до ситуаційної задачі: реальна професійна ситуація; професійний конфлікт, що виникає (спірне питання), напруженість ситуації (можливо, терміновість вирішення), складність і багатозначність проблеми, чіткість опису суб'єктів проблеми або ситуації, багатоваріантність рішень, умови-обмеження. Запропоновано приклади професійних ситуацій, які можуть використовуватись у підготовці до професійної англомовної комунікації майбутніх лікарів ветеринарної медицини на заняттях з англійської мови. З’ясовано, що використання ситуаційних завдань розвиває фахові англомовні комунікативні навички і вміння під професійним кутом зору сприймати вербальну інформацію, самостійно осмислювати, приймати рішення та визначати оптимальні шляхи його реалізації.
Посилання
Burmakina N. S. (2019). Osoblyvosti pidgotovky do profesiinoii anglomovnoi komunikatsii maybutnih likariv veterynarnoi medytsyny u zakladi vyschoi osvity [Peculiari-ties of training future veterinarians for profes-sional communication at the universities]. In-novational pedagogics. Issue 18(1). P. 87-90.
Kontseptualni zasady derzhavnoi polityky schodo rozvytku angliiskoi movy u sferi vischoi osvity: proekt MON Ukrainy [Conceptual framework of State policy for English language development in higher edu-cation sphere]. URL: https://www.businesslaw. org.ua/konceptualni-zasady-derjavnoi-politykyschodo-rozvytky-angliiskoi-movy
Panasenko Ye.O. (2018). Do prob-lemy profesiinoi anglomovnoi komunikatsii publichnykh upravlintsiv v Ukraini [On the issue of professional English communication of public managers in Ukraine]. State and re-gions. Series: Public administration. Issue. 1. P. 205–208.
Matkarimova D. S. (2012). Technol-ogy design case studies in the content of prac-tical training. Journal of Young scientist. 4. 437 p.
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.