ПРОВІДНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ МОНІТОРИНГУ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ МАЙБУТНІХ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИКІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Abstract
У статті з’ясовано головні характеристики контролю й оцінки рівня навчальних досягнень майбутніх землевпорядників як провідного ситуативного вияву моніторингу навчальних досягнень майбутніх фахівців. Обґрунтовано сутнісні відмінності між контролем навчальних досягнень та моніторингом у сфері професійної підготовки фахівців. Сформульовано висновок, що саме моніторинг навчальних досягнень забезпечує системність контролю рівня засвоєння знань, умінь та навичок майбутніми землевпорядниками у процесі фахової підготовки та вивчення ними спеціальних дисциплін.
References
Єрмакова С. С. Сутність, зміст та функції моніторингу професійної підготовки май-бутніх викладачів ВТНЗ / С. С. Єрмакова // Південноукраїнський правничий часопис. – 2011. – № 1. – С. 288-292.
Ефимов В.Н. Модернизация образовательных систем: от стратегии до реализации: Сборник научных трудов / Науч. ред. В.Н. Ефимов, под общ. ред. Т.Г. Новиковой. – М.: АПК и ПРО, 2004. – 192с.
Коробович Л. П. Забезпечення педагогічних умов успішного моніторингу результа-тивності навчального процесу у ВНЗ [Електронний ресурс] / Л. П. Коробович. – Режим доступу : http://www.narodnaosvita.kiev.ua/vupysku/16/statti/korobovich.htm.
Куделина В. Н. Мониторинг профессионально-личностного развития студентов / В. Н. Куделина // Специалист. – 1999. – №11. – С. 23-25.
Левинтова Н. Е. Современные методы мониторинга уровня подготовки обучающих-ся [Електронний ресурс] / Наталия Евгеньевна Левинтова. – Режим доступу : http://festival.1september.ru/articles/505414/.
Рябова З. В. Моніторинг розвитку навчальної діяльності учнів загальноосвітнього навчального закладу : науково-методичний посібник / З. В. Рябова. – Харків : Гімназія, 2004. – 72 с.
Сергеєва Л. М. Моніторинг фахового успіху випускників професійних навчальних закладів / Л. М. Сергеєва, Г. Г. Русанов, І. В. Ілько / За ред. Л. І. Даниленко, Л. М. Сергеєвої. – К. : ТОВ Етіс-Плюс, 2008. – 96 с.
Шадриков В.Д. Новая модель специалиста: инновационная подготовка и компе-тентностный подход / В. Д. Шадриков // Высшее образование сегодня. – 2004. – № 8.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).